Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

24money, någon som fått lån?

Jag har ännu inte fått några pengar insatt, jag hoppas dom kommer under dagen. Annars börjar jag bli lätt orolig, då jag kallt räknat med dessa nu när jag vart beviljat och allt var klart.

Idag tisdag och ännu inga pengar insatta

Någon som har någon annan info att delge?

Idag tisdag och ännu inga pengar insatta ��

Någon som har någon annan info att delge?
Men skickade du inte in avtalet förra veckan? Om du mejlade in avtalet kanske du kan prova och skicka in avtalet med vanlig post.

Jo avtalet/skuldebrevet skicka jag samma dag jag fick det!
Skickade det på postlådan med kuvert jag fick med från dom.

Men jag har ännu inte fått några pengar insatta på det konto jag skrev i skuldebrevet .

Hej! Idag gått ca 1 vecka sedan jag skicka in mitt skuldebrev till 24momey på postlådan.
Ännu inga pengar på mitt konto.

Känner mig maktlös då det är helt omöjligt att få någon som helst kontakt med dom.

Enda är en mejladress : lan@24money.se

Och skickar jag till kundservice hänvisar dom mig bara dit, inte ens ett tele nr till någon på låneavd.

Känns så jäkla surt då jag trodde allt var klart och räknade med pengarna typ senast i måndags .

Någon som kan hjälpa?

Kanske ska vända sig till Media? Plus något att ta upp att man inte kan få kontakt med dem.

Jag har pratat med kundservice 3 ggr, samma kvinna varje gång. Dessutom otrevlig , och säger bara att det är låneavdelningen som sköter detta, hon kan ingenting göra. Finns inga nummer att ge ut heller påstår hon.
Har mejlat 5 ggr utan ett enda svar också.

Förklarat hela sitsen, men inget svar ändå.

Men enligt några tidigare inlägg här på tråden så verkar några fått lån när dom skickat in skuldebrev !?

Så jävla segt när man blir behandlad så här tycker jag.

Bättre man fått ett avslag på en gång då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp