Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

24Money - Någon som blivit beviljad?

Det tog TVÅ veckor för mig att få skuldebrevet från det att jag ansökte! Jag vet inte ens vad och om jag blivit beviljad, är det någon som vet om man redan är beviljad när man får skuldebrevet? Skickat in det nu med alla papper de vill ha, så HOPPAS det inte dröjer 2 v till innan man får besked! Svarar INTE på mail, har mailat varenda dag i över en vecka. Känns rätt oseriöst tyvärr!

Fick du den summa du sökte på?

Kan inte ni som ansökt berätta om ni blev beviljade ansökt belopp och ansökt tidsperiod? Skulle vara jätteintressant och jättesnällt om ni orkade detta.

Ansökte i söndags fick papper hem idag. Fucked up ränta så jag tar inte lånet. Dock så ser jag inte några problem med deras kundservice.

Ansökte i söndags fick papper hem idag. Fucked up ränta så jag tar inte lånet. Dock så ser jag inte några problem med deras kundservice.

Fick du det belopp du sökte el sänkte dom beloppet? Läste i tidigare trådar att de flesta fick sänkt till 10,000 kr

Inte mer än att ha 3-4 smslån att betala av varje månad :)

Efter TRE veckors väntan med ansökan och att jag skickat in ytterligare handlingar som id kopia samt lönespecer så skulle jag få kreditbesked hem med posten imorgon. Konstigt att de inte ens kan svara på min fråga i mailet, om jag blivit beviljad, bara "du får kreditbesked med posten imorgon"! Vet inte ens om jag blev beviljad något belopp från början, fanns ingen info om det när jag ansökte på hemsidan!

Ka sökte 20000 mins inte år men fick 10000 1 år dem flesta fick så här i tråden i början. Servicen har varit bokstavligt talat usel måste jag tyvärr säga och de tror jag de flesta här tycker.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp