Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

24Money - Någon som blivit beviljad?

Mitt lån blev insatt på mitt konto den 11/11 fick idag mejl att den första betalningen ska göras den 11/12 till deras bankgiro. Har ni också fått till bankgiro eller till autogiro?

Mitt lån blev insatt på mitt konto den 11/11 fick idag mejl att den första betalningen ska göras den 11/12 till deras bankgiro. Har ni också fått till bankgiro eller till autogiro?

Bankgiro. Dom skulle ju dra via ag stod det när lånet beviljades, men de har väl ingen ordning som det verkar, så den rutinen har dom säkert inte fått att funka ännu..

Leg

Ska skicka in kopia på Legitimation. Mitt pass gick ut i våras 2014.
Tror ni att det går bra ändå även om passet är gammalt? Har inte råd att skaffa ett nytt just nu.

Jag ansökte den 26/11, inte hört ett ljud! Går det snabbare om man ringer och tjatar lite på dem?

Efter att ha mailat säkert 5-6 ggr fick jag idag svar på mailen, de kommer att meddela svar på min låneansökan under kvällen eller imorgon. Det var en vecka sedan jag skickade in ansökan. Ni andra som det också gått segt för, går det snabbare när man fått svar på ansökan, om man blivit beviljad, tänkte om det går snabbare då med skuldebrev och utbetalning?

Efter att ha mailat säkert 5-6 ggr fick jag idag svar på mailen, de kommer att meddela svar på min låneansökan under kvällen eller imorgon. Det var en vecka sedan jag skickade in ansökan. Ni andra som det också gått segt för, går det snabbare när man fått svar på ansökan, om man blivit beviljad, tänkte om det går snabbare då med skuldebrev och utbetalning?

Blev beviljad för 14 dar sen, inte fått skuldebrevet än, mailat 3-4 ggr och påminnt utan svar.

Om man blivit beviljad. Hur lång tid tar det efter att man skickat in skuldebrevet innan man får pengarna? Någon som vet?

Mig tog det 1 dag efter jag skickat in skuldebrevet. Men det är olika.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp