Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

24Money - Någon som blivit beviljad?

Vafan. Måste man skicka in vidimerad ID handling??

Svar via mail idag!

Hej!

Ansökte väl för ca 2v sedan.

Fick svar idag att de behöver kompletterande uppgifter av mig.

> Inscannad ID handling
> Månadskostnad boende
> Kopia på de två senaste lönespec.
> Uppgifter om ALLA övriga lån - räntor och hur mycket man amorterar

> De behöver alltså dessa uppgifter även fast de inte ens tagit ställning till att låna ut pengar. Jag skulle aldrig skicka in alla dessa uppgifter om jag inte ens vet om jag får beviljat. Det är ju för tusan fler uppgifter än ligorna använder sig av för att kapa ID i folks brevlådor.

För mig har det löst sig via annat sätt så jag mailade tillbaka om att jag tackade så mycket för sent svar samt att de kan plocka bort min ansökan.

Ingen UC ännu iaf ifrån dessa. Kanske inte tar UC.

Det är väl inte jättesnabba direkt. Dem är ju inte heller så smidiga när man väl får svar.

Ansökte via hemsidan och fick felmeddelande - dock verkar ju ansökan gått igenom då jag fick svar.

Lycka till alla där ute. Jag rekommenderar INTE 24Money via nätet.

Kanske funkar deras butiker bättre mellan 3 ögon?

Ser dom inte lånen i kreditupplysningen dom tar? Och man fyller ju i boendekostnaden i ansökan eller?

Då kan ju du förklara för oss hur du gjorde.och berätta hur det kommer sig att du vet att två av dem var sjukskriva . Som du lovade

Grattis, skickade du in skuldebrevet med post i fredags ?

Jag har fått ett mail idag där de ber om ursäkt för sent svar och att de skickat mitt skuldebrev med post till mig.

1963, grattis fick du oxå 10.000 på 12 månader? Eller sökte du ett högre belopp o blev bevilja det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp