Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

24Money - Någon som blivit beviljad?

Kryssa i ett rutan ! Dessutom är det inte mitt fel om ni får inget svar. Då måste ni inte blir så " AGRO " Vi får se om jag får pengar imorgon.

Det klart det är fel om man inte får svar på sin ansökan... Även om
Man får avslag så borde man ändå få svar..

vi är flera som fått pengar men dock har vi i hela tråden sagt att de tagit flera veckor från ansökan till besked och sedan utbetalning och att dem varit väldigt dåliga med att svara på mail. bluff? nej men oerhört långsamma och verkar ha väldigt korta arbetsdagar.

Jag ansökte 29 oktober. De tog upplysning 03 november. Den 04 november fick jag mail att jag blivit beviljad och att jag skulle komplettera med id lönespec och kontobevis. Vilket jag mailade in samma dag. Sen har jag inget hört. I förra veckan skickade jag mail till dem varje dag. Inget svar. Ringde det numret som stod i mailet jag skulle ringa om jag hade frågor. Men där vill de inte alls hjälpa till. Kontakta lånavd endast via mail de sitter inte i samma stad som mig sa hon

Hm..får jag något skuldebrev tror ni och tar det sen lika lång tid att få pengarna

Jag ansökte den 23 okt, de tog kreditupplysning den 3/11 och har inte hört nåt ännu

Åhå, hör av dig om di hör nåt mer 1962

Fast e de inte konstigt att de tar en upplysning till? Om du redan blivit beviljad??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp