Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

24Money - Någon som blivit beviljad?

24 money är rätt säker, för 2 år sedan sökte de investerare och ville även sälja aktier till de som ville satsa pengar i bolaget så nykomling är de inte sedan har de butiker man kan gå dit och skicka pengar precis de ville typ kopia Forex konceptet lite så .

Är det nån som kollat upp vilka som ligger bakom 24money?

www.svenskaskojare.com/.../pontus-ljung...
Pontus LJunggren, den smutsige advokaten från Skara som var med och startade upp Lexbase AB ... 24Money Spar AB

detta är inte alls samma bolag , de har nästan samma namn ingen koppling alls, vänligen sök efter lite mer noggrant innan du sprider oro bland oss skuldsatta vi har ju så mycket annat och oroa oss med, så det räcker.

24Money Payments AB, 556884-4483 , är på 24money

24Money Spar AB 556406-8863 är vad du påstår ska det vara på sidan .

helt annat bolag med olika org-nr.

Senast ändrad:
Ja påstod inget, ja frågade om nån visste. När ja googlade såg ja detta och undrade om nån hade en aning. Och de gör ju du, tack för infon.

Utan att veta om det är samma bolag eller inte skulle jag nog säga att de har samröre med varandra. Inte ovanligt att man skapar fler bolag under samma företag med tanke på skatteregeler och om en del av verksamheten går dåligt kan de delen likvideras utan att drabba resten.

En snabb sökning på alla bolag visar att 24Money spar är dotterbolag till 24Money payments som i sin tur är dotterbolag till 24Money Holding. Så att de har en koppling till varandra finns det ju ingen tvekan om sen om de bedriver sin verksamhet utan koppling är en annan sak men rent bolagstekniskt har de koppling med varandra

Varför svarar dessa inte på mejl? Det känns lurt, även om vissa har fått sina pengar.

Fick pengar idag, 26 dagar efter jag skickat in ansökan ;-)

Tar det nästan en månad för alla att få pengarna?
Tar dom UC? Signera med e-leg eller är det papper som gäller?

Ja, en månad nästan och 5 mail senare kom pengarna.. Ett mail har dom svarat på av alla så man kan ju knappast beundra dom över deras kundservice.....

Har alla som fått sina ansökningar godkända, fått sina pengar nu?

Jag har inte ens fått svar på min ansökan. 1,5 vecka sen gjorde ja den

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp