Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

24Money - Någon som blivit beviljad?

Går det att polisanmäla dessa? Det går inte att bevisa brott. Men det kanske finns en plan med det hela? Dom kanske försöker sno identiteter...

Återigen, jag vill verkligen inte vara otrevlig. Men hur kommer det sig att person efter person ansöker till ett sådant här klåparbolag? När ni ser att ingen får pengar, ingen kan få kontakt, en kundtjänst som har noll koll och så vidare. JAG VET att många har svåra situationer och är svårt skuldtyngda, så även jag och har varit än värre. MEN det får finnas någon måtta på det. Har ni verkligen alla andra tänkbara lån? Om inte, välj ett annat som är mer stabilt eller fungerar utan gigantiska problem. Har ni alla eller nästan alla lån bör ni istället verkligen fundera om det är en bra strategi att ta ännu fler och ha allt vartenda ett som ploppar upp hur illa det än verkar vara ställt med bolaget bakom lånen.

Återigen, jag vill verkligen inte vara otrevlig. Men hur kommer det sig att person efter person ansöker till ett sådant här klåparbolag? När ni ser att ingen får pengar, ingen kan få kontakt, en kundtjänst som har noll koll och så vidare. JAG VET att många har svåra situationer och är svårt skuldtyngda, så även jag och har varit än värre. MEN det får finnas någon måtta på det. Har ni verkligen alla andra tänkbara lån? Om inte, välj ett annat som är mer stabilt eller fungerar utan gigantiska problem. Har ni alla eller nästan alla lån bör ni istället verkligen fundera om det är en bra strategi att ta ännu fler och ha allt vartenda ett som ploppar upp hur illa det än verkar vara ställt med bolaget bakom lånen.

Du har rätt Kryss. Hoppas alla har lärt sig en läxa. Hoppas dessa blir polisanmälda.

Men det är väl ingen som vet hur detta ligger till egentligen? Det är väl bara o avvakta o se hur saker utvecklas? Nån har ju fått utbetalat, kontakt?

pengarna mottagna fick mail kl 6 imorrse dem hade skrivit fel konto numer fick rätt av mig pengarna hade ja innan halv 8 nu på morgonen

Polisanmälda för vad? Att vara långsamma? Det finns ju folk som fått pengar. Det är dålig ordning och en växeltelefonist som inte vet nåt men sånt kan man väl ändå inte polisanmäla?

Vad är det som avgör vilka som får svar eller inte? När gjorde du din ansökan?

Jag gjorde min ansökan för många veckor sen men skickade in skuldebrevet i torsdags, har mailat en hel del utan något svar men kollade kontoutdraget nyligen och såg pengarna där.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp