Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

2018 [tack-tråd]

Okej.
Ringde till Intrum, blev inte klokare men de ville bara göra en check sa hon när saneringen var avslutad. Låter mycket konstigt men men.
Märkligt..Varför vill man kolla det om man inte tänkt skicka ut krav på betalning av res skuld..

16 timmar efter avslutad skuldsanering så signerade jag ett leasingavtal. Det låter kanske helt fel men jag har kämpat sedan i maj med att ta mig till och från jobbet med tåg, cykel och då jag har delad tjänst så får jag till det ena stället cykla 50 minuter enkel resa och hem mitt i natten. Sist fick jag gå hem pga is och snö, tog mig 2 1/2 timme.
Nu känner jag en enorm lättnad över mitt nya liv.

16 timmar efter avslutad skuldsanering så signerade jag ett leasingavtal. Det låter kanske helt fel men jag har kämpat sedan i maj med att ta mig till och från jobbet med tåg, cykel och då jag har delad tjänst så får jag till det ena stället cykla 50 minuter enkel resa och hem mitt i natten. Sist fick jag gå hem pga is och snö, tog mig 2 1/2 timme.
Nu känner jag en enorm lättnad över mitt nya liv.
Men du är i alla fall i bra form

Hej.
Grattis att du äntligen är klar, grymt kämpat.

Ledsen att fråga just i denna tråd, men ni som är färdiga med skuldsanering har ni ringt och kollat med fogden att allt är på det gröna sattsäga eller man bara fortsätter vardagen.
Eller det kanske bara är konstigt att ringa upp dem?
Tänker mer på att det inte ligger en omprövning tex. som ska in för handläggning så man får det månader efter saneringen är avslutad.

vet inte hur det varit för er, har stressen bara lagt sig?

Hej.

Ledsen att fråga just i denna tråd, men ni som är färdiga med skuldsanering har ni ringt och kollat med fogden att allt är på det gröna sattsäga eller man bara fortsätter vardagen.
Tänker mer på att det inte ligger en omprövning tex. som ska in för handläggning så man får det månader efter saneringen är avslutad.

Jo tänkte tanken att jag skulle ringa
Tack snälla. <3

Hej.

Jag kan svara hur jag har gjort...även då jag inte riktigt är klar med min skuldsanering ännu... men jag har ringt KF:s kundtjänst ett par gånger och frågat om dom kan se om någon borgenär har inkommit med en begäran om omprövning gällande min skuldsanering. KF:s kundtjänst kan svara på det.

Jag kan svara hur jag har gjort...även då jag inte riktigt är klar med min skuldsanering ännu... men jag har ringt KF:s kundtjänst ett par gånger och frågat om dom kan se om någon borgenär har inkommit med en begäran om omprövning gällande min skuldsanering. KF:s kundtjänst kan svara på det.
Ringer dit nu.

Okej, tack för svar. Då är jag inte ensam att känna så.
Känner att jag inte hade kunnat släppa hela resan annars.
Är dock inte färdig än,men det börjar närma sig. Få månader kvar. Vet inte om jag ska ringa riktigt än eller vänta ett tag till.

Men tack enormt för svar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp