Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

2018 [tack-tråd]

Stort grattis, @Ny2018 ! Men jag tänker att nu börjar väl ett nytt kapitel för dig, och det kapitlet är ju lika intressant (på ett mera positivt sätt!) än det du lämnar bakom dig. Jag har alltid upplevt att du har vettiga ting att säga, och hoppas du kan fortsätta med det för alla Ny2023 som snubblar in här och är lika vilsna som du och jag var när vi hittade detta forum. Men, ditt deltagande är ju ditt beslut, och jag kan tänka mig att det kan vara skönt att lägga upp benen några dagar.
Tack snälla för fina ord.

Ja Du vännen… Ett innerligt GRATTIS till avklarad skuldsanering!! ❤️
Vi har gått sida vid sida dessa år och har även träffats.
Nu är Du fri att leva ditt liv som Du vill utan ekonomisk oro för KF eller borgenärer.

Njut och LEV VÄL !! ❤️

Ja Du vännen… Ett innerligt GRATTIS till avklarad skuldsanering!! ❤️
Vi har gått sida vid sida dessa år och har även träffats.
Nu är Du fri att leva ditt liv som Du vill utan ekonomisk oro för KF eller borgenärer.

Njut och LEV VÄL !! ❤️
Tack!
Snart är även du fri. <3

Glad för din och övriga "sanerares" skull, men väldigt trist ni droppar av härifrån. Men det kanske blir en viktig symbolisk gränsdragning. Ni kanske börja hänga på spar/invest-forum istället :)

Glad för din och övriga "sanerares" skull, men väldigt trist ni droppar av härifrån. Men det kanske blir en viktig symbolisk gränsdragning. Ni kanske börja hänga på spar/invest-forum istället :)
Haha, ja och på ekonomiavdelningen på Aktiespararnas riksförbund.

Jag hänger på ett, men jag vet inte. Får känslan där att attityden är "Men lilla vän, är du inte rik redan? Vad är det för fel på dig?" Haha.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp