Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

2018 [tack-tråd]

Jag hänger på ett, men jag vet inte. Får känslan där att attityden är "Men lilla vän, är du inte rik redan? Vad är det för fel på dig?" Haha.
Du får svara, jag är livsnjutare och inte bara pengakåt.

Jag hänger på ett, men jag vet inte. Får känslan där att attityden är "Men lilla vän, är du inte rik redan? Vad är det för fel på dig?" Haha.
Tycker till och med man märker på Flashbacks ekonomisidor (brukar spana in i privatekonomi och makro/nationalekonomi) att många (långt ifrån alla) verkar ganska dryga och tycks utgå från att det är deras intellektuella briljans (och inte timing, intressen, prioriteringar och ofta säkert både en silversked och en stekt sparv i munnen sedan barnsben) som gjort att de har plus i den privata balansräkningen :)

Bra jobbat. Håll dig ifrån andra lån än möjligen bolån framöver så smider det nog på bra ska du se.

Stort grattis! Lycka till framöver:)

Glad för din och övriga "sanerares" skull, men väldigt trist ni droppar av härifrån. Men det kanske blir en viktig symbolisk gränsdragning. Ni kanske börja hänga på spar/invest-forum istället :)
Jag hänger kvar här om än inte superaktiv. Missförstå mej rätt nu när jag skriver så här: Det är en bra påminnelse om vart man aldrig mer vill hamna att läsa här.

Okej-alltså det finns ANDRA som är kunniga och som ska hjälpa och som VILL HJÄLPA, tycker det är mycket egoistisk av er, när ni behövde hjälp fick ni det och nu när ni är klara med allt nu finns det ANDRA...Måste säga att jag också är glad för er skull och kan bara gratulera .

Okej-alltså det finns ANDRA som är kunniga och som ska hjälpa och som VILL HJÄLPA, tycker det är mycket egoistisk av er, när ni behövde hjälp fick ni det och nu när ni är klara med allt nu finns det ANDRA...Måste säga att jag också är glad för er skull och kan bara gratulera .
Jag har varit medlem sedan 2016 och har hjälpt ett antal med svar, tips och råd efter att jag själv fick hjälp. Jävla trams att att kalla mig och @Ny2018 för egoistiska!
Jag var klar med min sanering för 1,5 år sen men har fortsatt stötta fram tills nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp