Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Ja det var så jag menade. Skulle man få sanering så är det väl inte så stor chans att man skulle få den nedkortad antar jag

A

Senast ändrad:
Års inkomst på 400.000 och lån på 600.000 känns väldigt tveksamt. Du ska inte kunna betala tillbaka på 10-15 år..
Nej vid en skuldsanering får dem inget veta då gör du allt själv.
Ser nu att min årsinkomst var på 318.000 men det kanske inte hjälper?

Nä jag har nog tagit fel, får ut mellan 21-23.000 i månaden. Men när jag sökt lån har jag nog dragit till med den Summan för att öka mina chanser, får kolla imorgon på jobbet var som står på lönespecen

Nä jag har nog tagit fel, får ut mellan 21-23.000 i månaden. Men när jag sökt lån har jag nog dragit till med den Summan för att öka mina chanser, får kolla imorgon på jobbet var som står på lönespecen
Kan ju göra att dem har invändningar på din ansökan om kronofogden ger dig inledande så kan dem dra det vidare om de märker att du ljugit om lönen

Kan ju göra att dem har invändningar på din ansökan om kronofogden ger dig inledande så kan dem dra det vidare om de märker att du ljugit om lönen
Ja det förstår jag, skall ju självklart kolla upp vad min lön är innan skatt mer exat

Är inledande att dom godkänner skuldsanering? Eller vad betyder det m?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp