Det kommer synas i butiken som jag fattade det som, de hade redan börjat sänkt priset på kaffe. 49kr för ett paket löfbergs lila.LIDL är fan bäst. Riktigt jävla bra. Handlar bara där nästan. Vissa varor på ICA som bara dom har bland annat sina lila pommes. Den Basic på två kilo.
Var kan man se LIDL:s nya priser vilka dom sänker?
Ja det håller jag med väldigt intressant att se hur Ica, Coop och Willys agerar efter Lidls prissänkning. Det är en bra gjort av Lidl och en bra utmaning till de andra butikskedjorna och bra att de redovisar öppet vilka varor det gäller.Jag är ledig imorgon och får lön så frugan och jag ska till Lidl imorgon och kompletteringshandla lite och storhandla på måndag när dom har gjort den mer omfattande prissänkningen, räknar med kö
Blir intressant att se hur ICA och Coop gör nu. Går man in på Coop oavsett veckodag så är alla som handlar där 60+. ICA mer blandad åldersgrupp. Citygross bryr jag mig inte om för fem öre, Sveriges dyraste matbutik oavsett ifall dom sänker priserna med 50%.
Jag har inte handlat på Ica på många år, vägrar, de är giriga. Tyvärr kan de inte centralt (officiellt i varje fall) styra enskilda butikers prissättning, det är upp till varje handlare. Lidl är en helintegrerad kedja med bättre styrmöjligheter över prissättningen.Man borde fan ge fan i att handla på ICA/COOP bara för att. Giriga jävlar alltså. Sen fattar man om man inte har ett val men ändå.
Jag har inte handlat på Ica på många år, vägrar, de är giriga. Tyvärr kan de inte centralt (officiellt i varje fall) styra enskilda butikers prissättning, det är upp till varje handlare. Lidl är en helintegrerad kedja med bättre styrmöjligheter över prissättningen.