Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Åtgärder Hög inflation, stigande räntor m m

Usch! Känner bara hur man vill bli av med allt skit när de höjs hela hela tiden… :'(

När inte de stora jättarna agerar, så gör Lidl det. Guldstjärna till dem!

Lidls lägre fasta priser gäller från och med måndagen den 27 mars, då priser på ett stort antal varor från ca femtio leverantörer får nya lägre priser, däribland kaffe, mjölk och köttartiklar. Ytterligare varor kommer att läggas till under de kommande veckorna. Totalt kommer det att handla om över hundra varor. De nya priserna kommer vara i genomsnitt 11 procent lägre än tidigare. Vissa varor kommer att sänkas med så mycket som 32 procent.

– Vi har valt ut ett stort antal populära produkter som vi kommer att ge ett nytt lägre standardpris. De här åtgärderna kommer kosta pengar, men vi är beredda att ta kostnaden och göra vad som krävs för att stötta svenska hushåll i en ekonomiskt utmanande tid. Vi redovisar öppet vilka produkter som omfattas av prisstoppet och kommer synliggöra det i butikerna, avslutar Jakob Josefsson.

LIDL är fan bäst. Riktigt jävla bra. Handlar bara där nästan. Vissa varor på ICA som bara dom har bland annat sina lila pommes. Den Basic på två kilo.

Var kan man se LIDL:s nya priser vilka dom sänker?

LIDL är fan bäst. Riktigt jävla bra. Handlar bara där nästan. Vissa varor på ICA som bara dom har bland annat sina lila pommes. Den Basic på två kilo.

Var kan man se LIDL:s nya priser vilka dom sänker?
Det kommer synas i butiken som jag fattade det som, de hade redan börjat sänkt priset på kaffe. 49kr för ett paket löfbergs lila.

Jag är ledig imorgon och får lön så frugan och jag ska till Lidl imorgon och kompletteringshandla lite och storhandla på måndag när dom har gjort den mer omfattande prissänkningen, räknar med kö:facejoy:

Blir intressant att se hur ICA och Coop gör nu. Går man in på Coop oavsett veckodag så är alla som handlar där 60+. ICA mer blandad åldersgrupp. Citygross bryr jag mig inte om för fem öre, Sveriges dyraste matbutik oavsett ifall dom sänker priserna med 50%.

Jag är ledig imorgon och får lön så frugan och jag ska till Lidl imorgon och kompletteringshandla lite och storhandla på måndag när dom har gjort den mer omfattande prissänkningen, räknar med kö:facejoy:

Blir intressant att se hur ICA och Coop gör nu. Går man in på Coop oavsett veckodag så är alla som handlar där 60+. ICA mer blandad åldersgrupp. Citygross bryr jag mig inte om för fem öre, Sveriges dyraste matbutik oavsett ifall dom sänker priserna med 50%.
Ja det håller jag med väldigt intressant att se hur Ica, Coop och Willys agerar efter Lidls prissänkning. Det är en bra gjort av Lidl och en bra utmaning till de andra butikskedjorna och bra att de redovisar öppet vilka varor det gäller.

Man borde fan ge fan i att handla på ICA/COOP bara för att. Giriga jävlar alltså. Sen fattar man om man inte har ett val men ändå.

Man borde fan ge fan i att handla på ICA/COOP bara för att. Giriga jävlar alltså. Sen fattar man om man inte har ett val men ändå.
Jag har inte handlat på Ica på många år, vägrar, de är giriga. Tyvärr kan de inte centralt (officiellt i varje fall) styra enskilda butikers prissättning, det är upp till varje handlare. Lidl är en helintegrerad kedja med bättre styrmöjligheter över prissättningen.

Jag har inte handlat på Ica på många år, vägrar, de är giriga. Tyvärr kan de inte centralt (officiellt i varje fall) styra enskilda butikers prissättning, det är upp till varje handlare. Lidl är en helintegrerad kedja med bättre styrmöjligheter över prissättningen.

Delar helt din uppfattning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp