Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Åtgärder Hög inflation, stigande räntor m m

Har också sett den men aldrig testat. Laddade ner den bara för o se hur den funka. Men man måste tydligen scanna in kvitto på de grejor som finns i appen och bevisa att man köpt, så får man pengar tillbaka typ.
Aha okej… kanske ska ladda ner och testa den lite :)

Jag brukar inte ta ut varje månad, då sparar man de till en kompott typ. Så har en gång lyckats fått ut 250kr.
Det brukar stå att man får ta ut 20kr/mån, har lyckats med 40. Få utforska appen lite mer.

Tipsar om apparna Karma och Too Good to go. Använder de flitigt. Särskilt Too Good To Go. 1 gång i veckan köper jag 8 enormt goda mackor (med brie, salami, ost, skinka m m) för 59kr fr ett fik nära jobbet och delar ut mackorna till de hemlösa som brukar hänga i krokarna och sparar en till mig. Win win för tre parter.

Tipsar om apparna Karma och Too Good to go. Använder de flitigt. Särskilt Too Good To Go. 1 gång i veckan köper jag 8 enormt goda mackor (med brie, salami, ost, skinka m m) för 59kr fr ett fik nära jobbet och delar ut mackorna till de hemlösa som brukar hänga i krokarna och sparar en till mig. Win win för tre parter.
Har också to good to go men det är väldigt sällan det kommer några erbjudande.

Har också to good to go men det är väldigt sällan det kommer några erbjudande.
Kanske beror på var man bor. Jag har svårt att välja bland alla som finns för att det är så många olika ställen att välja bland.

• Dra ner temperaturen en grad
  • Kortare tid i duschen
  • Kör inte diskmaskin o tvättmaskin utan att de är fulla
  • Bytt utebelysning så jag kan tända och släcka med timer istället för lampor med skymningssensor som lyser hela möra delen på dygnet.
  • Färre bilresor
  • Dra ner på utematen
Det är några saker jag ska försöka mig på. Det är ändå inte så stora uppoffringar förutom det med att inte äta ute så mycket.

OLIO finns också, brorsan har fått massvis med mat därifrån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp