- Meddelanden
- 382
- Mottagna reaktioner
- 111
- Poäng
- 307
Och som otroligt nog kommer att gå vinnande ur målet, den mannen är född med grus fickorna!Per Holknekt "kändisen" som driver ärendet.
Och som otroligt nog kommer att gå vinnande ur målet, den mannen är född med grus fickorna!Per Holknekt "kändisen" som driver ärendet.
Och som otroligt nog kommer att gå vinnande ur målet, den mannen är född med grus fickorna!

Långt från expert,En ytterligare fråga till experten @Cranved
Övriga får svara om man känner att man har tillräckligt med kunskap.
Avser att ta ett spelbolag, kanske 2 bolag till rätten vad det lider.
Bör jag vänta med att göra detta tills min skuldsanering är avslutad? Rör året 2020 främst och jag undrar om jag kan driva detta rättsligt 2026-2027 eller måste det hanteras inom en viss tid?
Som jag tolkar Holknekts fall så driver han ju ett ärende som är betydligt äldre än så.
Anledningen är ju att jag vid seger i rätten måste ompröva min skuldsanering och att det därför nu bara är ett förlust/förlust läge utöver upprättelse där jag antingen förlorar och måste betala eller vinner och blir av med den möjliga ersättningen på den vägen. Så det bästa jag kan göra är väl att avvakta till min sanering är över?
Långt från expert,
Håller inte heller längre på riktigt med att hjälpa andra, är sällan aktiv här men såg att du taggade,
Det där beror väldigt mycket på spelbolaget i fråga, vissa spelbolag ser det som preskriberat medans andra spelbolag kan ändå fastän det är ett väldigt gammalt ärende, generellt är det aldrig smart vänta för länge men i och med du nämner något kring skuldsanering vet personligen inget om skuldsanering men är säker nån annan här kan svara på den frågan.
Varför ska du ta det till rätten? På vilka grunder tänker jag, riskerar det inte bli mer kostsamt för dig än vad du kan vinna på det hela?
Hur som helst, stort lycka till.