- Meddelanden
- 29
- Mottagna reaktioner
- 28
- Poäng
- 87
Haha, jag hör er och är lika skeptisk jag. Det finns inga gratisluncher.Det va ju extremt snäll av dem! Inte nog med att de inte fått pengarna som du redan spelat bort, de ska dessutom hjälpa dig att få tillbaka pengar från tredjepart. Allt det helt gratis! Möjligen för en liten överföringsavgift eller två... Kanske kan du lämna ut ditt kortnummer och information också?
Skräp.
Svarade ändå, kortfattat och av nyfikenhet vart detta ska ta vägen. Svaret:
---------------
Hello Filiokus,
Thank you for getting back to us. Let's start with first step:
Please send us your bank statement with out-going payments for a card 12345XXXXXX6789 from 01.08.2022 till 01.10.2022 (the time frame when the transaction were processed in our project).
We will pinpoint the specific transactions that need to be applied for charge-backs and arrange documentation that will help you with the procedure.
Upon sending you the document, we shall provide an extensive information about the charge-back process and how to get your money back.
Looking forward to your reply.
Best regards,
Bet It All Financial Team
We would like to inform you that our finance department operates only on business days from 5 AM to 3 PM UTC.
------
Jahopp.
Inte nog med att de har tillgång till mitt användarnamn och min mail, de har också mitt kortnummer (spärrat sedan länge) och transaktionsfönster. Skrämmande.
Fortsättning följer.
PS:
Spåkulan säger att följande kommer att hända:
Spelbolaget har jobbat med sin värdegrund och anstränger sig för rentvätta ett skamfilat rykte. De engagerar sig aktivt för att spelare ska få tillbaka sina pengar, helt gratis. Efter lite mailväxling förs beloppet över på mitt konto, jag jublar ända tills banken ifrågasätter insättningens ursprung och spärrar både konto och bank-id pga fuffens-transaktioner. Bankkonton och bolån sägs upp, mina pengar fryser inne och ingen bank accepterar mig som ny kund. Ridå. DS.