Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det va ju extremt snäll av dem! Inte nog med att de inte fått pengarna som du redan spelat bort, de ska dessutom hjälpa dig att få tillbaka pengar från tredjepart. Allt det helt gratis! Möjligen för en liten överföringsavgift eller två... Kanske kan du lämna ut ditt kortnummer och information också?

Skräp.
Haha, jag hör er och är lika skeptisk jag. Det finns inga gratisluncher.
Svarade ändå, kortfattat och av nyfikenhet vart detta ska ta vägen. Svaret:

---------------
Hello Filiokus,
Thank you for getting back to us. Let's start with first step:
Please send us your bank statement with out-going payments for a card 12345XXXXXX6789 from 01.08.2022 till 01.10.2022 (the time frame when the transaction were processed in our project).

We will pinpoint the specific transactions that need to be applied for charge-backs and arrange documentation that will help you with the procedure.
Upon sending you the document, we shall provide an extensive information about the charge-back process and how to get your money back.

Looking forward to your reply.

Best regards,
Bet It All Financial Team
We would like to inform you that our finance department operates only on business days from 5 AM to 3 PM UTC.
------

Jahopp.
Inte nog med att de har tillgång till mitt användarnamn och min mail, de har också mitt kortnummer (spärrat sedan länge) och transaktionsfönster. Skrämmande.
Fortsättning följer.

PS:
Spåkulan säger att följande kommer att hända:
Spelbolaget har jobbat med sin värdegrund och anstränger sig för rentvätta ett skamfilat rykte. De engagerar sig aktivt för att spelare ska få tillbaka sina pengar, helt gratis. Efter lite mailväxling förs beloppet över på mitt konto, jag jublar ända tills banken ifrågasätter insättningens ursprung och spärrar både konto och bank-id pga fuffens-transaktioner. Bankkonton och bolån sägs upp, mina pengar fryser inne och ingen bank accepterar mig som ny kund. Ridå. DS. ;)

Såg nyligen en ung grabb som hade cirka 870k spelkontot i fredags, tisdag redan nu och personen spelat bort allting, för 870k kan man gott och väl ha sig en redig kontantinsats och bygga på därifrån, sorgligt.

Finns tusentals liknande historier
Kanske inte har med saken att göra, men vet du om detta var spelvinster?

Pengarna är ju densamma, men det är enligt mig skillnad på om det var 870k från arv eller ihopsparade pengar eller en stor spelvinst. Easy come, Easy go.

Nån som kan hjälpa mig och se vilka Casumo har i sin styrelse osv?
Är Porser delägare i dem fortfarande?

Behöver ha fram så mycket som möjligt i min push mot dem som jag kommer göra nu :)

jag blev själv livstids avstängd hos spelbolaget leovegas för flera år sen.
permanent avstängd pga spelproblem. för mitt eget bästa löd deras motivation.
efter det kunde man ta ett återfall på expekt när de ägdes av leovegas.
försökte få tillbaka pengarna men helt omöjligt då de gömmer sig bakom olika licenser fast man får svar från leovegas när man mailar med expekt.
rent hypotetiskt tänkande så är jag förvånad att ingen i detta land betalat någon 14 årig lokal gangsterunge att sätta en kula i skallen på någon spelbolags vd för en 10-20 papp.
jag läser om folk som tar livet av sig pga spelproblem väldigt ofta i tidningarna. hade jag varit så långt ner i mitt mående hade jag först tagit ut en hämnd på någon högt uppsatt eller två, sen tagit livet av mig efteråt. att de kan fortsätta förstöra folks liv utan konsekvenser är skandal.
om folk endå ska gå hela vägen och begå självmord och kasta bort sitt liv, ta då med dig idioterna som förstört ditt och många andras liv först. vad spelar det för roll rent hypotetiskt. ingenting.
man skulle bli en hjälte i mångas ögon. alla som fått sina liv förstörda av dessa vidriga as.
Jag har lyckats fått återbetalt från Leovegas för ca två år sedan :)

Hej allihopa!
Jag har lyckats få tillbaka 10.000kr via goodwill av bethard. Jag nöjer mig dock inte där och har tagit vidare ärendet.

Är det någon mer som lyckats på samma sida/andra sidor?
Jag har fått tillbaka sex siffrigt därifrån:)

Kanske inte har med saken att göra, men vet du om detta var spelvinster?

Pengarna är ju densamma, men det är enligt mig skillnad på om det var 870k från arv eller ihopsparade pengar eller en stor spelvinst. Easy come, Easy go.
Ja. Har personlig kontakt med grabben.
Majoriteten var spelvinster.
Det positiva är att han hann lägga undan och betala alla sina skulder, något positivt i det hela.

Hur kam man lyckas på tillbaka från leovegas? Spelade som en tok en under våren och pausa mig sen tillbaka igen höjde limit . Ingen reaktion hos dom

Hur kam man lyckas på tillbaka från leovegas? Spelade som en tok en under våren och pausa mig sen tillbaka igen höjde limit . Ingen reaktion hos dom
Räcker inte för återbetalning, speciellt inte Leo vegas.

Om någon sitter på ett bra ärende men inte riktigt vet hur den ska gå tillväga maila in ditt ärende med kort beskrivning på:

Spelbolag
Nettoförluster
Årsperiod
Och ifall du haft kommunikation med spelbolaget
Övrig info

Har du ett aktivt spelmissbruk kontakta inte,

CranvedC@gmail.com

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp