- Meddelanden
- 799
- Mottagna reaktioner
- 349
- Poäng
- 497
Haha, det är ändå kul jag vet själv hur man kunde vara i början när man inte hade så bra koll hur allt funkar.Respekt för hur du pallar svara på allas frågor dygnet runt haha!
Folk har så olika ärenden,
Vissa har så starka ärenden man kan nästan se en återbetalning framför sig medans andra har så svaga ärenden men vill ändå försöka, sen blir dom griniga när det inte gick vägen.
Återbetalningar är ingen garanti bara en bonus, går det vägen så är det ett stort plus/bonus, går det inte vägen så får man fokusera istället på att inte förlora mer i framtiden, och fixa till sitt liv.
Man märker snabbt vilka kontaktar i genuina syften att förbättra sitt liv och få tillbaks en del av sina bortspelade pengar, att få tillbaks en summa från sina bortspelade pengar är en skön känsla, vem tackar nej till det.
Men såna som spelar aktivt och endast vill få tillbaks pengar för att kunna spela vidare, såna märker man rätt snabbt vilka det är och såna sållar man bort och väljer att inte hjälpa.
Finns ett exempel utan att nämna några namn, där vi hjälpte en person få tillbaks en summa, personen fick då tillbaks en ganska stor summa men ändå långt ifrån alla nettoinsättningar,
När vi kollade läget med personen ett tag senare så hade hen spelat bort hela den summan i princip samma vecka, eftersom motivationen löd: Om jag ändå inte fick tillbaks allt kan jag lika gärna spela bort denna ´´Lilla summa´´.
Vissa vill förbättra sina liv, andra vill bara förvärra sina liv.