- Meddelanden
- 4 159
- Mottagna reaktioner
- 4 066
- Poäng
- 2 617
Vilket/vilka spelbolag hade du hos ARN som du sen fick återbetalt från?Samma här körde via Arn fick allt jag begärde
Vilket/vilka spelbolag hade du hos ARN som du sen fick återbetalt från?Samma här körde via Arn fick allt jag begärde
Videoslots. Drog dock tillbaka ansökan innan arn gjorde ngt beslut då jag kom överens med Videoslots om återbetalningVilket/vilka spelbolag hade du hos ARN som du sen fick återbetalt från?
Har du skickat in nåt som styrker dina personuppgifter när du frågat om din data? Exempelvis pass körkort eller ID? Och/Eller har du fått bekräftat att du bör få det inom 30 dagar?Vad gör man med företag som vägrar lämna ut data inom 30 dagar? Kan man anmäla dessa?
Jag har gjort ett försök där för ett par år sedan. Ganska välskrivna mail och många argument. Fick ingenting, hade dock ingen tung ammunition om att dom verkligen gjort fel.Hur är det med ATG? Har någon fått någon krona av de?
ATG är väl enda bolaget på svensk spelmarknad som tillåter en spela för hur mycket som helst utan att höja på ögonbrynet, ett samtal kanske. Men inte mer än så. Hört sjuka berättelser kring ATG, och att de inte återbetalar är inte förvånande.Jag har gjort ett försök där för ett par år sedan. Ganska välskrivna mail och många argument. Fick ingenting, hade dock ingen tung ammunition om att dom verkligen gjort fel.