Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Om nån vill ha hjälp med att driva ärende mot dessa, hojta :)

Någon som har haft med snabbare att göra? De säger att de ska svar inom 7 bankdagar men inte ett ord efter 8 bankdagar
Gäller "normal" ärenden.
Återbetalningsärenden tar oftast uppemot 14-30 dagar. Beroende på omfattning av ditt specifika ärende.

Skulle inte ha höga förhoppningar när det kommer till comeonGroup (snabbare) 2023 kring återbetalning. Men hoppas det bästa för dig. Lycka till.

En sida med mga licens och zimpler lät mig spela bort 14680 euro första dagen jag reggade mig, dagen efter en annan sida 11000 euro. Finns det nått man kan göra tror ni? Det var insättningar av 100 euro - 1900 euro när jag tiltade

En sida med mga licens och zimpler lät mig spela bort 14680 euro första dagen jag reggade mig, dagen efter en annan sida 11000 euro. Finns det nått man kan göra tror ni? Det var insättningar av 100 euro - 1900 euro när jag tiltade
Absolut inte. Tråkigt att du spelade bort så mycket. Spärra dig på alla utländska är mitt tips

Jag tror inte det, men du har ju inget att förlora på att fråga?
Läs igenom villkoren, med lite tur kan du hitta nåt loophole där du kan ifrågasätta ex. Varför de lät dig spela så mycket utan att kontrollera inkomst osv.
Ansträng dig och försök hitta anledningar till att dom inte agerat enligt sina villkor/leta nåt loophole eller vad som helst, formulera fram en bra anledning och hoppas på det bästa

Hej allihopa!
Jag har lyckats få tillbaka 10.000kr via goodwill av bethard. Jag nöjer mig dock inte där och har tagit vidare ärendet.

Är det någon mer som lyckats på samma sida/andra sidor?

Hej allihopa!
Jag har lyckats få tillbaka 10.000kr via goodwill av bethard. Jag nöjer mig dock inte där och har tagit vidare ärendet.

Är det någon mer som lyckats på samma sida/andra sidor?
Grattis! :)

Nyfiken: Hur länge tog det för dig att få svar från det att du skickade in caset?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp