- Meddelanden
- 24
- Mottagna reaktioner
- 4
- Poäng
- 2
Ekonomin är körd i botten, fick dock skuldsanering beviljad för ett tag sedan vilket var min räddare. Utan de hade jag nog inte levt idag, det är rätt säkert. Var spelfri i över ett år för sedan få ett återfall, arbetar på det nu... Blev stora förändringar med boende, jobb och hela min livssituation som gjorde att jag föll tillbaka. Har fått mycket stöd av familj men de är även på bristningsgränsen på grund av mina val och min psykiska ohälsa. Men har bestämt att jag ska kämpa mig igenom hela skiten, bli helt spelfri igen. Både gällande suget(iallafall få kontroll på det) och att faktiskt spela. Hade inte alls mycket att leva på när jag var helt spelfri, men helt ärligt. Det var bästa tiden på hur länge som helst. Hade inget direkt sug, ingen ångest(om spel och att valen jag gjorde skadade andra) och kunde helt enkelt njuta lite att jag lever. Nu är det dag till dag, man får arbeta upp livsglädjen igen.Fy fan! Lider med dig. Vet hur det är.
Men stå på dig. Ta hjälp av @Cranved eller hör av dig till media. Tycker det är helt åt helvete detta. Jag hade samma problem. Man orkade fan inte med att göra nåt åt det.
Hur ser ekonomin ut idag? Spelar du fortfarande?