Ja, igår. Logga in på deras hemsida och kollaÄr det någon som fått sitt årsbesked från Bank Norwegian ännu ?!
Det gjorde jag, men inget där. Jag har skuldsanering, men alltid fått årsbesked av dom likväl. Dom fick utbetalt från min skuldsanering i maj 2021, men sen fick jag brev från Lowell i december att dom hade köpt upp hela skulden från Bank Norwegian, så det är kanske därför jag inte längre får nått årsbesked…Ja, igår. Logga in på deras hemsida och kolla
Fick även Du brev från Lowell att hela Din skuld från Bank Norwegian var såld till dom i december ?!Fick precis från bn 26100kr i ränta för 2021 har jag betalat och har skuldsanering blir trevlig återbäring
Min kreditkortskuld blev uppköpt 2021 (minns inte datum) men jag ser att jag betalat in för kanske 1-2 månader åtminstone. Några siffror borde finnas på dina sidor isåfall?Det gjorde jag, men inget där. Jag har skuldsanering, men alltid fått årsbesked av dom likväl. Dom fick utbetalt från min skuldsanering i maj 2021, men sen fick jag brev från Lowell i december att dom hade köpt upp hela skulden från Bank Norwegian, så det är kanske därför jag inte längre får nått årsbesked…
Yes fick igår !! 50k räntorÄr det någon som fått sitt årsbesked från Bank Norwegian ännu ?!
Nä det finns inget på mina sidor… har kollat så klart!Min kreditkortskuld blev uppköpt 2021 (minns inte datum) men jag ser att jag betalat in för kanske 1-2 månader åtminstone. Några siffror borde finnas på dina sidor isåfall?

Mitt kom igår ! Kom mycket senare i år !Nä det finns inget på mina sidor… har kollat så klart!
Även då min totala skuld köptes upp av Lowell i december så är det långt senare än när Bank Norwegian fick utbetalning från min skuldsanering, vilket skedde i maj, så jag tycker nog att ett årsbesked borde finnas där, men icke…
Det låter himla konstigt! Hoppas du får något vettigt svar när du hör av dig dit.Nä det finns inget på mina sidor… har kollat så klart!
Även då min totala skuld köptes upp av Lowell i december så är det långt senare än när Bank Norwegian fick utbetalning från min skuldsanering, vilket skedde i maj, så jag tycker nog att ett årsbesked borde finnas där, men icke…