Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Årsbesked 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Reduce, hade i o f s en kredit på 50k som jag dödade under 2021, men hade den bara i kanske 4 månader så det är klart den bidrog men har ett reduce lån på 200k med (om jag minns rätt) ca 15-16%
Har samma som dig... betalt in typ 30k på reduce lånet och det har sjunkit typ 3000.... 14.69% ränta på ett 200k lån... betalar in 3000 den 28e lånet sjunker sen den 1e kommer ränta 2500kr... förjävligt

Har samma som dig... betalt in typ 30k på reduce lånet och det har sjunkit typ 3000.... 14.69% ränta på ett 200k lån... betalar in 3000 den 28e lånet sjunker sen den 1e kommer ränta 2500kr... förjävligt
Kollade för saken på senaste fakturan, betalar 2800kr och ca 2400 är enbart ränta. Inte konstigt lånet bara gått ner till 194 000 på inte ens ett år.

Hjälper det att fråga efter årsbesked av de som inte skickar automasikt? Menar om man ska skicka in manuellt till SKV så man får mer skatteåterbäring tillbaka? Tips?

Ringde SKV idag men de kunde ej se några lån som rapporterat in endast företag där jag jobbar.

Hjälper det att fråga efter årsbesked av de som inte skickar automasikt? Menar om man ska skicka in manuellt till SKV så man får mer skatteåterbäring tillbaka? Tips?
Ja maila ut till alla du har lån hos och be om uppgifter på inbetald ränta… sen lägger du på den själv när deklarationen kommer om inte långivarna redan gjort det åt dig!

Får man Årsbesked av inkasso?

Någon som fått från Avida eller brukar dom vara sega?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp