- Meddelanden
- 2 549
- Mottagna reaktioner
- 2 184
- Poäng
- 1 427
Ja man mår ju lite dåligt när21000 här. Längtar till jag kan ersätta mitt lån…
Siffrorna verkligen kommer fram. Svårt inse fören man ser framför sig...
Ja man mår ju lite dåligt när21000 här. Längtar till jag kan ersätta mitt lån…
Jag hade förra året 30000 underskott fick tillbaka 10000 haft 13 krediter förra året ..skatt på jobbet var 60 tusen trorBeror väl lite på övriga skatter också? * Lönen mm* Jag hade underskott på 80k, och betalat 97.000:- i skatt på jobbet, fick tillbaka 3.000:-.
Skamligt.
I så fall så har du betalat in för lite inkomstskatt i förhållande till din lön. Ta ett snack med ditt lönekontor om du vill få tillbaka mera. Men, varför låna ut pengarna till staten om du har skulder!Beror väl lite på övriga skatter också? * Lönen mm* Jag hade underskott på 80k, och betalat 97.000:- i skatt på jobbet, fick tillbaka 3.000:-.
Skamligt.
Betalar inkomstskatt efter tabellen, så allt stämmerI så fall så har du betalat in för lite inkomstskatt i förhållande till din lön. Ta ett snack med ditt lönekontor om du vill få tillbaka mera. Men, varför låna ut pengarna till staten om du har skulder!
. Betalat in för lite? Tycker 100k skatt är jävligt mktI så fall så har du betalat in för lite inkomstskatt i förhållande till din lön. Ta ett snack med ditt lönekontor om du vill få tillbaka mera. Men, varför låna ut pengarna till staten om du har
Betalar inkomstskatt efter tabellen, så allt stämmer. Betalat in för lite? Tycker 100k skatt är jävligt
Nu hade ja under 2021 2 jobb tror att blir jobb skatt också 80 tusen kanske mer .Betalar inkomstskatt efter tabellen, så allt stämmer. Betalat in för lite? Tycker 100k skatt är jävligt mkt
Om du har betalat skatt enligt tabellen och har ett underskott på 80k, men bara fått tillbaka 3 på skatten så är väl det märkligt? Eller ...?Betalar inkomstskatt efter tabellen, så allt stämmer. Betalat in för lite? Tycker 100k skatt är jävligt mkt
Ja mycket märkligt, jag ringde Skatteverket och dom sa att allting va korrekt. Vi får se va årets skatteåterbäring blirOm du har betalat skatt enligt tabellen och har ett underskott på 80k, men bara fått tillbaka 3 på skatten så är väl det märkligt? Eller ...?
Menade avdragen skatt i förhållande till inkomst ...Den kommentaren hade inget att göra med hur jag personligen ser på skattepolitiken.
kommer nog ha mindre underskott också, kanske 20-30kWow bra för digJa mycket märkligt, jag ringde Skatteverket och dom sa att allting va korrekt. Vi får se va årets skatteåterbäring blirkommer nog ha mindre underskott också, kanske 20-30k
Ja man undrar hur stort underskottet kommer vara i år. :/Ja man mår ju lite dåligt när
Siffrorna verkligen kommer fram. Svårt inse fören man ser framför sig...
Reduce, hade i o f s en kredit på 50k som jag dödade under 2021, men hade den bara i kanske 4 månader så det är klart den bidrog men har ett reduce lån på 200k med (om jag minns rätt) ca 15-16%Är det krediten, reduce eller nåt annat lån? Låter sjukt dyrt. Jag har fortfarande credway 30k och det blir ju typ 7-8 k per år i ränta.