Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Årets medlem är...

Det var det dags att utse årets medlem igen!

Årets medlem baseras på flest trofépoäng under 2024. Vilket i sin tur baseras på antal inlägg och gillade inlägg, med viss övervikt mot det senare. En medlem som bidragit extra mycket till forumet under året som gått helt enkelt. Och...

:vinnare: Årets medlem - @Lasseman

Lasseman tar hem det igen genom 4757 inlägg och 2542 mottagna reaktioner. Klar vinnare, och mycket högre tal än förra året.

Runner up @Myra!

:vinnare: Årets nya medlem blev @Lock

@Lock är årets nya medlem med 536 poäng totalt under 2024! Inte illa då Lock registrerade sig så sent som sep 2024 :vinnare:

Runner up @Baklänges.

Nya medlemmar värda att nämna också är @Bud - 306 poäng, @Snart_klar - 296 poäng, @FunderligFinurlare & @Räddkanin

Övrig statistik jag tog fram...

Årets mest gillade inlägg med 56 st, skrivet av @Terry_ givetvis :tummen:. No comments där.

2: 43 st @FrkFräken76

3: 38 st @Myra

4: 29 st @Terry_

5. 26 st @Räddkanin

Flest reaktioner
  1. Lasseman - 2542 likes
  2. Myra - 1801 likes
  3. Terry_ - 1335 likes
  4. @LånaUtanPapper - 1182 likes
  5. @Jessica87 - 675 likes
Topplista poäng
Flest inlägg
Precis som förra året blev det återigen ett tungt ekonomiskt år, där fokus varit på allt kring Kronofogden här på forumet. Dock har räntorna slutat öka, och nu har även många diskussioner varit kring hur mycket räntorna sänks. Vi får nu hoppas på ett bättre 2025, med ökande löner och kostnader som ligger still. Kanske är nu lågkonjunkturen över vi kan se framåt emot bättre tider. Skulder försvinner inte automatiskt, men ökar man lönen med 30% så blir direkt allt enklare.

Trevlig helg på er!

4757 inlägg @Lasseman hahaha det är fan inte illa det...

Det var det dags att utse årets medlem igen!

Årets medlem baseras på flest trofépoäng under 2024. Vilket i sin tur baseras på antal inlägg och gillade inlägg, med viss övervikt mot det senare. En medlem som bidragit extra mycket till forumet under året som gått helt enkelt. Och...

:vinnare: Årets medlem - @Lasseman

Lasseman tar hem det igen genom 4757 inlägg och 2542 mottagna reaktioner. Klar vinnare, och mycket högre tal än förra året.

Runner up @Myra!

:vinnare: Årets nya medlem blev @Lock

@Lock är årets nya medlem med 536 poäng totalt under 2024! Inte illa då Lock registrerade sig så sent som sep 2024 :vinnare:

Runner up @Baklänges.

Nya medlemmar värda att nämna också är @Bud - 306 poäng, @Snart_klar - 296 poäng, @FunderligFinurlare & @Räddkanin

Övrig statistik jag tog fram...

Årets mest gillade inlägg med 56 st, skrivet av @Terry_ givetvis :tummen:. No comments där.

2: 43 st @FrkFräken76

3: 38 st @Myra

4: 29 st @Terry_

5. 26 st @Räddkanin

Flest reaktioner
  1. Lasseman - 2542 likes
  2. Myra - 1801 likes
  3. Terry_ - 1335 likes
  4. @LånaUtanPapper - 1182 likes
  5. @Jessica87 - 675 likes
Topplista poäng
Flest inlägg
Precis som förra året blev det återigen ett tungt ekonomiskt år, där fokus varit på allt kring Kronofogden här på forumet. Dock har räntorna slutat öka, och nu har även många diskussioner varit kring hur mycket räntorna sänks. Vi får nu hoppas på ett bättre 2025, med ökande löner och kostnader som ligger still. Kanske är nu lågkonjunkturen över vi kan se framåt emot bättre tider. Skulder försvinner inte automatiskt, men ökar man lönen med 30% så blir direkt allt enklare.

Trevlig helg på er!
Tack för ett bra forum..

Grattis till er alla.
En liten fråga när jag kollar statistiken så har bla jag och @Kimsan72 fler inlägg, mottagna reaktioner så jag blir nyfiken på hur detta räknas ut ?

Grattis till er alla.
En liten fråga när jag kollar statistiken så har bla jag och @Kimsan72 fler inlägg, mottagna reaktioner så jag blir nyfiken på hur detta räknas ut ?
Det är för året 2024 endast. Omöjligt att se den datan utan ett verktyg jag byggt. Ska se om jag kan gräva fram en längre lista!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp