- Meddelanden
- 2 068
- Mottagna reaktioner
- 2 309
- Poäng
- 1 497
Det var det dags att utse årets medlem igen!
Årets medlem baseras på flest trofépoäng under 2024. Vilket i sin tur baseras på antal inlägg och gillade inlägg, med viss övervikt mot det senare. En medlem som bidragit extra mycket till forumet under året som gått helt enkelt. Och...
Årets medlem - @Lasseman
Lasseman tar hem det igen genom 4757 inlägg och 2542 mottagna reaktioner. Klar vinnare, och mycket högre tal än förra året.
Runner up @Myra!
Årets nya medlem blev @Lock
@Lock är årets nya medlem med 536 poäng totalt under 2024! Inte illa då Lock registrerade sig så sent som sep 2024
Runner up @Baklänges.
Nya medlemmar värda att nämna också är @Bud - 306 poäng, @Snart_klar - 296 poäng, @FunderligFinurlare & @Räddkanin
Övrig statistik jag tog fram...
Årets mest gillade inlägg med 56 st, skrivet av @Terry_ givetvis
. No comments där.
www.xn--lnforum-exa.se
2: 43 st @FrkFräken76
www.xn--lnforum-exa.se
3: 38 st @Myra
www.xn--lnforum-exa.se
4: 29 st @Terry_
www.xn--lnforum-exa.se
5. 26 st @Räddkanin
www.xn--lnforum-exa.se
Flest reaktioner
Trevlig helg på er!
Årets medlem baseras på flest trofépoäng under 2024. Vilket i sin tur baseras på antal inlägg och gillade inlägg, med viss övervikt mot det senare. En medlem som bidragit extra mycket till forumet under året som gått helt enkelt. Och...
Årets medlem - @LassemanLasseman tar hem det igen genom 4757 inlägg och 2542 mottagna reaktioner. Klar vinnare, och mycket högre tal än förra året.
Runner up @Myra!
Årets nya medlem blev @Lock@Lock är årets nya medlem med 536 poäng totalt under 2024! Inte illa då Lock registrerade sig så sent som sep 2024

Runner up @Baklänges.
Nya medlemmar värda att nämna också är @Bud - 306 poäng, @Snart_klar - 296 poäng, @FunderligFinurlare & @Räddkanin
Övrig statistik jag tog fram...
Årets mest gillade inlägg med 56 st, skrivet av @Terry_ givetvis
Min skuldsanering har vunnit laga kraft!! - Sveriges största forum för lån
Bakgrund 1: https://www.xn--lnforum-exa.se/threads/jag-har-ans%C3%B6kt-om-skuldsanering.21144/ Spelmissbruk i botten. Bakgrund 2: https://www.lånforum.se/threads/jag-har-ans%C3%B6kt-om-skuldsanering.21144/page-265#post-443244 Jag är i extas. Nu har min skuldsanering officiellt vunnit laga...
2: 43 st @FrkFräken76
Imorgon är jag äntligen 5 år gjorda! - Sveriges största forum för lån
Imorgon är min skuldsanering klar, 5 år är gjorda och helst plötsligt är den ekonomiska kris jag satte mig i 2005/2006 över. Känner mig otroligt stolt över mig själv, och jag har verkligen kämpat för att göra detta. När jag fick skuldsaneringen , separerade jag samtidigt, blev ensamstående...
3: 38 st @Myra
Fråga så ringer jag och frågar - Sveriges största forum för lån
Har märkt att många känner sig obekväma med att ringa telefonsamtal. Så jag har nu tänkt erbjuda här att den som vill ha svar på en fråga men inte själv vill ringa så ringer jag och försöker ta reda på svaret. En variant av "Ring så spelar vi" fast "Fråga så ringer jag". Jag tänker mig mer...
4: 29 st @Terry_
Gott nytt 2025 - Sveriges största forum för lån
God fortsättning och ett gott 2025 alla kompisar. Hoppas verkligen att 2025 blir ett år där ni får en god hälsa, ett inre lugn och en mycket bättre ekonomi. NI/VI som har skrivit i den här tråden : https://www.lånforum.se/threads/m%C3%A5l-2025.26540/ borde hålla koll och följa upp sina punkter...
5. 26 st @Räddkanin
Vet inte vad jag ska göra. - Page 6 - Sveriges största forum för lån
Hej! Jag har spanat runt i detta forum i mer än ett år men inte blivit medlem fören idag. Jag skriver detta för att jag har ingen annan att prata med. Har så mycket skulder att mitt psyke börjar få slut på energi. Min partner vet inte om hur mycket jag har men nu har jag kommit till en punkt...
Flest reaktioner
- Lasseman - 2542 likes
- Myra - 1801 likes
- Terry_ - 1335 likes
- @LånaUtanPapper - 1182 likes
- @Jessica87 - 675 likes
- Lasseman - 2340 poäng
- Myra - 1320 poäng
- Terry_ - 960 poäng
- LånaUtanPapper - 690 poäng
- Lock - 536 poäng
- Lasseman - 4757 inlägg