Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Är det ett brott att inte betala reavinstskatt?

Ok tack så OM jag skulle ta ut 30000 o lämnar 120000 borde det va lugnt ? Isåfall går ju 30000 till kronofogden men inte flrrns 12 september .
Skulle säga att du måste betala tillbaka i tid ! Allting !

Jo men en här tog fram regeln igår att det o ur är ett brott . Läs i tråden enligt prisbasbelopp 2023. Så händer inget för den här summan .

Upp till 100.000 tror jag det står behövs slrsjilda skäl för att ens kunna väcka åtal

Finns ju inga särskilda skäl för o ta ut 15-30000kr då o lömna kvar 130000kr

Så länge du betalar tillbaka alla pengar i tid, till september eller vad du nu sa så kan du inte bli fälld för brott.
Men då ska du till september när det ska vara betalt sätta tillbaka hela summan. Som någon sa så är det inte storleken på summan man blir dömd för utan det man medvetet har gjort.

Precis men om man inte gjort det medvetet ?

Men det jag säger att just nu hade jag ju inte ens behövt betala in dom . Det är 12 sept . Finns ju massa folk som får restskatt som hamnar hos K el reavinstskatt . Nån tog ju ändå fram prisbasbeloppet här ovan där det stod att du inte kan bli fälld om
Skulden är under 100.000

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp