Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Är det ett brott att inte betala reavinstskatt?

Nej för det behover jag inte . Men behover 25000 av 170000.

Der är stor skillnad .

Nej så här kan man se det. Jag har satt in pengar 6 mån i förväg egentligen ska inte summan vara inne förens 12 sept så om
Jag låt säga plockar ut 25000 nu av 170000 med tanken att jag betalar in det sen i september men då inur kan är det inget uppsåt .
Om du sätter in 170 k så är du medveten om hur mycket du ska betala om du sedan drar ut 25k och inte kan återställa dem så kan det ju ändå anses vara oaktsamhet. Men som sagt jag är inte expert, allt kommer ner till vad Skv anser pch vidtar för åtgärder

Ja men jag hade på riktigt betalat in 17000kr för mycket . Det skulle vara 170000-17000 dvs 153000. Så jag hade räknat fel .

Ja men jag hade på riktigt betalat in 17000kr för mycket . Det skulle vara 170000-17000 dvs 153000. Så jag hade räknat fel .
Enligt Skvs beskrivning så krävs särskilda skäl för att åklagare ska åtala när beloppet understiger 2 prisbasbelopp. Så du har fri lejd nu

Såg beloppet sen . Menar ni nu skatteskuld under 105000kr eller om min reavinskatt är 170000 ?

Var står den infon att det krävs särskilda skäl ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp