Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

ÄNTLIGEN!!

Hittils Avida har ju bäst erbjudande, finns ingen anledning om att ta en med högre ränta.
Tänkte att jag läst lite dåligt om avida och vill helst veta vilken av lunar och avida som krånglar minst, och vad intern och externt lösenkrav betyder

Tänkte att jag läst lite dåligt om avida och vill helst veta vilken av lunar och avida som krånglar minst, och vad intern och externt lösenkrav betyder
Det går på ett ut mellan lunar och avida. Du siktar ju på att byta senare ändå.
Aldrig specifikt hört begreppen intern och extern lösenkrav.
Intern bör väl vara ifall du har tidigare lån hos de?
Extern bör vara lånen de inte har.

Det går på ett ut mellan lunar och avida. Du siktar ju på att byta senare ändå.
Aldrig specifikt hört begreppen intern och extern lösenkrav.
Intern bör väl vara ifall du har tidigare lån hos de?
Extern bör vara lånen de inte har.
Konstigt, jag har ju Inge lån via avida? Ska jag ringa upp och fråga?

Pratade precis med avida, jättetrevliga och de sa att det stod fel då de såg att de inte var något lösenkrav utan de kommer betala ut hela beloppet istället. Ska vänta ut tills allt är klart. Isf blir det avida

Vet ni om det skickas hem massa brev från dom eller om allt är digitalt?

Nu är det klart! Jag valde avida och har signerat! Stod att det betalas ut till mitt konto inom 1-2 dagar, ska inte ta ut något i förskott men går detta vägen kan jag äntligen sova igen, vill bara tackar alla er som hjälpt och stöttat mig, ni är guldvärda!

Nu är det klart! Jag valde avida och har signerat! Stod att det betalas ut till mitt konto inom 1-2 dagar, ska inte ta ut något i förskott men går detta vägen kan jag äntligen sova igen, vill bara tackar alla er som hjälpt och stöttat mig, ni är guldvärda!
Super, stort grattis. Men nu är det dags att planera inför framtiden. Att ha detta lån bör vara en tillfällig lösning.
Sluta låna från och med nu, tills du har en tydlig ekonomisk plan.
Ditt betyg kommer att förbättras avsevärd när alla krediter är lösta. Sedan skulle jag ta ett snack med din egen bank och kolla om de kan erbjuda ett lån med rak amortering.
SBAB och Ikano är oxå banker som erbjuder rak amortering. Satsa på att flytta lånet dit.
Gör en budget och sparplan.
Du bör kunna bli skuldfri inom några år om du planerar.
Lycka till!

Super, stort grattis. Men nu är det dags att planera inför framtiden. Att ha detta lån bör vara en tillfällig lösning.
Sluta låna från och med nu, tills du har en tydlig ekonomisk plan.
Ditt betyg kommer att förbättras avsevärd när alla krediter är lösta. Sedan skulle jag ta ett snack med din egen bank och kolla om de kan erbjuda ett lån med rak amortering.
SBAB och Ikano är oxå banker som erbjuder rak amortering. Satsa på att flytta lånet dit.
Gör en budget och sparplan.
Du bör kunna bli skuldfri inom några år om du planerar.
Lycka till!
Exakt så jag tänker, du är grym! Tack för att du bryr dig! Ha en riktigt bra dag!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp