Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

ÄNTLIGEN!!

Uppdatering, en sak har skett inom familjen så jag är i behov av att ansöka imorgon, jag har ju som sagt betalat av Ferratum och avslutat men som inte syns ännu men vet inte om det hade gjort något stor skillnad ändå. Så nu behöver jag alla snälla människor härs åsikter om ni tror att jag kommer få några bra erbjudanden: exakt såhär kommer ansökan se ut
Ålder :21
Inkomst:310k
Underskott:47k
Lån på uc:218k
120k av dem Blanco, 10k avbetalning(Qliro), resten krediter 88k
Antal lån:6
Antal lånegivare:4
Uc: 3,6 (bra)
Ff:2(senaste 3/12-21)
Inge anmärkningar eller skuldsaldo
Kommer skriva in 2000 för boende, 5000 för betala övriga lån/mån
Kommer söka 220k samla allt via lendo. Vad tror ni? Kommer det gå vägen?
Kommer och skriva in för boende ? Vad ärlig om det är högre. De kan ju vilja kolla upp in o utgifter ? Strula inte till något nu när du kommit så här nära.

Kommer och skriva in för boende ? Vad ärlig om det är högre. De kan ju vilja kolla upp in o utgifter ? Strula inte till något nu när du kommit så här nära.
3000 har jag i ärlighetens namn men läste i nån tråd att det kunde bli avslag för att inte KALP gick ihop, och att man skulle skriva lite mindre

3000 har jag i ärlighetens namn men läste i nån tråd att det kunde bli avslag för att inte KALP gick ihop, och att man skulle skriva lite mindre
Ja alltså vill banken rota innan lån så lär de se vad du har i hyra genom kontot. KALPEN är väldigt mycket annat också.

Ja alltså vill banken rota innan lån så lär de se vad du har i hyra genom kontot. KALPEN är väldigt mycket annat också.
Ja men kommer jag dit så ryker jag nog då dom kan hitta lite speltransaktioner, men vad tycker du då? Vara ärligt och säga 3000 kanske är det rätta ändå? Vill bara verkligen inte få avslag

Svårt när man inte vet vilka banker som nappar. Vissa går igenom andra inte. Avslag direkt Tror ja inte du får oavsett vad du skriver. Endast iaf de tittar närmare på dig och går igenom dina lämnade uppgifter. Viket många banker gör.

Spännande! Återkom med vilka bud du får.

Du har en inkomst på 25-26k och 8k i utgifter, varför skulle inte en KALP gå ihop?
Har jag missat något?

Du har en inkomst på 25-26k och 8k i utgifter, varför skulle inte en KALP gå ihop?
Har jag missat något?
Är väll lite mer som ingår i den, som pengar till mat och sånna saker, har ingen roll hur dom räknar är bara lite nojig över det. Men vad tror du jag skulle kunna bli erbjuden för ränta?

Sök hos Lendo, du kommer få erbjudanden. Däremot tror jag ingen här kan uppskatta vilken ränta du kommer bli erbjuden. Du måste helt enkelt ansöka och se vad du får för erbjudanden.

Är väll lite mer som ingår i den, som pengar till mat och sånna saker, har ingen roll hur dom räknar är bara lite nojig över det. Men vad tror du jag skulle kunna bli erbjuden för ränta?
Jo men du lär väl inte handla mat och övrigt för 17k ?
Ränta är omöjligt att svara på. Sök och återkom med vad du fick för erbjudanden om du önskar ytligare rådgivning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp