Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen inledande

Fick först utmätning i våras, sen fick jag inledande skuldsanering ett par månader
Som sen avslogs, överklagade den och sen inte hört ett jota från kronofogden.

Och idag får jsg ett brev hem om en påminnelse för inbetalning till kronofogden gällande augusti.
Men jag har inte fått något beslut hem om de.

Jag förstår ingenting. Dom hade stängt när jag kom hem så kunde inte ringa dom heller

Fick först utmätning i våras, sen fick jag inledande skuldsanering ett par månader

Och idag får jsg ett brev hem om en påminnelse för inbetalning till kronofogden gällande augusti.

Jag förstår ingenting. Dom hade stängt när jag kom hem så kunde inte ringa dom heller

Får man fråga varför Du fick avslag på Ditt inledande? När kom avslaget?

Dom tyckte väl att jag skulle kunna betala in mina skulder i skälig tid utan skuldsanering.

Tror det var i juni jag fick avslag

Påminnelse inbetalning ?
Det måste vara den summan enligt inledande skusan. Det beskedet har du väl fått och betalt ?
Löneutmätning sköts ju av din arbetsgivare.

Påminnelse inbetalning ?
Det måste vara den summan enligt inledande skusan. Det beskedet har du väl fått och betalt ?

...men hen fick ju avslag på sin ansökan om skuldsanering efter inledande, så därför är hen undrandes till varför hen har fått påminnelsen från KF...

...men hen fick ju avslag på sin ansökan om skuldsanering efter inledande, så därför är hen undrandes till varför hen har fått påminnelsen från KF...
Jo men hen har överklagat så jag tänkte kanske att det inledande fortsätter tills det är klart och sen åter till löneutmätning om det blir avslag igen.

Påminnelse inbetalning ?

Då jag väl hade inledande betalade jag in, men blev bara 1 eller om de var 2 månader sen fick jag avslag som jag överklagat. Men varken hört bu eller bä om min överklagan. Och den här påminnelsen var för augusti. Ja jag vet att min arbetsgivare sköter utmätningen. Har som sagt varken hört nåt om min överklagan eller något om utmätning, därför jag blev rätt förvånad då jag fick denna påminnelse idag

Jag fick avslag direkt. Inget inledande. Denna gången hoppas jag på bättre resultat :)
Och jag fick avslag innan inledande

Första kontakt med skuldsaneringshandläggare var i januari, sedan följt av kontakt fram till april och i mitten av april besked av avslag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp