- Meddelanden
- 1 723
- Mottagna reaktioner
- 2 243
- Poäng
- 1 367
Samma för mig.Ungefär så stod det i våra papper oxå. Att några skulder var förvisso relativt nya men att skuldsättningen i sej börjat längre bak i tiden.
Samma för mig.Ungefär så stod det i våra papper oxå. Att några skulder var förvisso relativt nya men att skuldsättningen i sej börjat längre bak i tiden.
Fick först utmätning i våras, sen fick jag inledande skuldsanering ett par månader
Som sen avslogs, överklagade den och sen inte hört ett jota från kronofogden.
Och idag får jsg ett brev hem om en påminnelse för inbetalning till kronofogden gällande augusti.
Men jag har inte fått något beslut hem om de.
Jag förstår ingenting. Dom hade stängt när jag kom hem så kunde inte ringa dom heller
Påminnelse inbetalning ?Fick först utmätning i våras, sen fick jag inledande skuldsanering ett par månader
Som sen avslogs, överklagade den och sen inte hört ett jota från kronofogden.
Och idag får jsg ett brev hem om en påminnelse för inbetalning till kronofogden gällande augusti.
Men jag har inte fått något beslut hem om de.
Jag förstår ingenting. Dom hade stängt när jag kom hem så kunde inte ringa dom heller
Påminnelse inbetalning ?
Det måste vara den summan enligt inledande skusan. Det beskedet har du väl fått och betalt ?
Löneutmätning sköts ju av din arbetsgivare.
Jo men hen har överklagat så jag tänkte kanske att det inledande fortsätter tills det är klart och sen åter till löneutmätning om det blir avslag igen....men hen fick ju avslag på sin ansökan om skuldsanering efter inledande, så därför är hen undrandes till varför hen har fått påminnelsen från KF...
Påminnelse inbetalning ?
Det måste vara den summan enligt inledande skusan. Det beskedet har du väl fått och betalt ?
Löneutmätning sköts ju av din arbetsgivare.
Och jag fick avslag innan inledandeJag fick avslag direkt. Inget inledande. Denna gången hoppas jag på bättre resultat![]()