Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Äntligen inledande

Ja, vi får inte alls så mycket post längre! Tänker ibland på brevbäraren, hen måste nästan ana hur det ligger till, som följt vår process via kuverten från KF ;)

Usch jaaaa...precis det som jag genomlider just här & nu... :( Inget roligt alls... :(

Ja man kan bara hoppas han inte lagt fel till grannen man har väl fått en 120 stycken ca nu ,så han är väl van :))))

Ja man kan bara hoppas han inte lagt fel till grannen man har väl fått en 120 stycken ca nu ,så han är väl van :))))

Ångest de luxe så fort den tanken kommer över mig... :(
Hade Du många olika skulder?!

idag är det 3 veckor sen inledandet.
Imorgon dras första betalningen som ska in på saneringen.
Imorgon får jag sjukpensionen och för första gången på flera år har vi pengar kvar dagen innan :0
Givetvis har dom förts över till ett buffertspar....tänk att VI har pengar på ett sparkonto nu :)
Brevlådan har mist 90% post, så otroligt tomt i lådan :0
Känns bra att betala in själv men ändå konstigt om ni förstår vad jag menar.
Jag hoppas innerligt det får fortsätta så här och att det blir beviljat.
När man ser vad en sanering kan göra för ekonomin och livet framöver, önskar hett det får vara så här.
Och kan lova...aldrig mer ett lån eller avbetalning eller något utöver huslånet!!!
Grattis!
Är datum för inbetalning till skusan anpassat efter när ni får er lön/ersättning ? Tänker mest att de flesta får lön 25:e alt 27:e.
När sökte ni skusan ?
Jag sökte i slutet av Maj och väntar med nervositet på mitt beslut.

Grattis!
Är datum för inbetalning till skusan anpassat efter när ni får er lön/ersättning ? Tänker mest att de flesta får lön 25:e alt 27:e.
När sökte ni skusan ?
Jag sökte i slutet av Maj och väntar med nervositet på mitt beslut.

Det bör väll vara per den sista som med alla andra ”seriösa” aktörer man betalar till...

Tack för svaren.
Tyckte att den 20:e lät som en dum datum.

idag är det 3 veckor sen inledandet.
Imorgon dras första betalningen som ska in på saneringen.
Imorgon får jag sjukpensionen och för första gången på flera år har vi pengar kvar dagen innan :0
Givetvis har dom förts över till ett buffertspar....tänk att VI har pengar på ett sparkonto nu :)
Brevlådan har mist 90% post, så otroligt tomt i lådan :0
Känns bra att betala in själv men ändå konstigt om ni förstår vad jag menar.
Jag hoppas innerligt det får fortsätta så här och att det blir beviljat.
När man ser vad en sanering kan göra för ekonomin och livet framöver, önskar hett det får vara så här.
Och kan lova...aldrig mer ett lån eller avbetalning eller något utöver huslånet!!!

Grattis! Lycka till framöver, keep up! :]

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp