- Meddelanden
- 503
- Mottagna reaktioner
- 100
- Poäng
- 267
Har du skuldsanering?Exakt dem är skräp. Skuldrådgivare kostar nada. Logga in på kronofogdens hemsida (ansök om skyldsanering) där står exakt hur du ska göra.
Har du skuldsanering?Exakt dem är skräp. Skuldrådgivare kostar nada. Logga in på kronofogdens hemsida (ansök om skyldsanering) där står exakt hur du ska göra.
Men väger mitt ord lika tungt utan ett ombud?
Men väger mitt ord lika tungt utan ett ombud?
Totalt ovetande,nej. Struts? Ja men vi har precis haft gräl om ekonomin och där han säger att : Inte mer nu för då vill jag inte mer.
Därav min panik
Då lär han va beredd på 5 tuffa år, men det har ni förmodligen redan haft. Ni lär ju ha en bra inkomst iaf, det gör mycket. Lycka till!Domänen är registrerad i april 2018, ändå har de skrivit 2015 på hemsidan, uppenbarligen för att ge intryck av att de varit med ett tag. Alla varningsklockor ringer här.
Även i en skuldsaneringsprocess?
Det tar nog inte 5-6 månader jag har varit i telkontakt med skuldsaneringshandläggare ofta och undrat.
Det dom sa till mig som jag sa förr är att om dom vägrar svara på delgivning typ 2-3 gånger så skickar skusan det som ett rekbrev och då räknas det som mottaget.
Därefter är det den vanliga tiden dom har på sig att komma med invändningar. Gör dom inte det så beslutas det om ett ja eller nej.
Detta har både min handläggare sagt och dens 2 eller 3 olika kollegor sagt när jag ringt och frågat om mitt ärende.
Detta med att lasseman säger månade låter som om man kan få vänta i typ 9 månader. Med det tror jag är i dom sälsynta fallen då just borgenärer är utomlands etc
Tyngre med ombud?Antagligen tyngre.