Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen inledande

Här inne finns det flera som har fått skuldsanering... :)
...men som sagt, försök avvakta besöket till kommunen i november... Det är ju inte sååå långt tills dess... :(
Hur mycket har du totalt i skulder...ungefär?!
Men ska jag sluta försöka betala redan nu,det är ju faktiskt ganska kört att lyckas göra det nu... Jag ensam ligger på 500000

Får man fråga vad och hur hjälper dom?
Har fått tid i november

Dem hjälper dig med stöd och svar på alla frågor du har. Dem hjälper dig få ordning på skuldberget. Och om ni kommer fram till det så hjälper dem dig med din ansökan om sanering.

Men ska jag sluta försöka betala redan nu,det är ju faktiskt ganska kört att lyckas göra det nu... Jag ensam ligger på 500000

Nä, försök så gott Du kan, men ta inte fler lån vad du än gör... Om Du går back 20.000kr per månad NU, så kan inga fler skitlån förbättra din situation - snarare försämra situationen ytterligare :(

Nä, försök så gott Du kan, men ta inte fler lån vad du än gör... Om Du går back 20.000kr per månad NU, så kan inga fler skitlån förbättra din situation - snarare försämra situationen ytterligare :(
Nej tro mig tittar inte åt ngt lån alls nu vill bara bort med skiten.
Men vad gör man när man får från kf? Har inte fått det förr så vet inte vad som gäller

Nej, utan. För att få igenom en skuldsanering behöver man ju (åtminstone delvis) visa att man ansträngt sig för att försöka lösa sina bekymmer, att då ta hjälp av ett ombud som sköter det administrativa visar ju inte riktigt det. Dessutom är ju att man är aktiv och svarar på KFM:s frågor ett krav, och ja, man är ju inte aktiv om man låter ett ombud sköta det istället.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp