- Meddelanden
- 31 505
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Ja såklart,förlåt. Blir bara så arg på såna människor.
Intressant ide dom har ändå. Jag gissar att dom får många kunder som inte kan betala..
Ja såklart,förlåt. Blir bara så arg på såna människor.
Så om jag söker sanering så kan huset vara i fara?
Jag är svårt skuldsatt och förstår vad du går igenom. Jag har lusläst överallt och försökt ta reda på så mycket som möjligt.Ja såklart,förlåt. Blir bara så arg på såna människor.
Jo klart jag tyckte, det var idag dom så det så då började jag läsa härJag är svårt skuldsatt och förstår vad du går igenom. Jag har lusläst överallt och försökt ta reda på så mycket som möjligt.
När jag läser det du skriver om angående vad ” föreningen ” sagt så blir jag förbannad men också lite fundersam på hur du kunde godta att de säger skit i att skriva på, skit i allt i fyra månader. Har du inte tyckt att det lät lite konstigt ?
Har du hittat någon lösning på ditt? Behöver alla tips som jag kan fåJag är svårt skuldsatt och förstår vad du går igenom. Jag har lusläst överallt och försökt ta reda på så mycket som möjligt.
När jag läser det du skriver om angående vad ” föreningen ” sagt så blir jag förbannad men också lite fundersam på hur du kunde godta att de säger skit i att skriva på, skit i allt i fyra månader. Har du inte tyckt att det lät lite konstigt ?
Det viktigaste är att sköta kontakten med KF och samarbeta. Skicka in dina delgivningskvitton direkt. Försök få ihop en buffert och sälj av allt onödigt. Bunkra upp inför löneutmätning med basvaror och hygienartiklar.Har du hittat någon lösning på ditt? Behöver alla tips som jag kan få
Men kan hela huset utmätas? Även hennes mans del? Vi har ju inte haft det så då båda vi vatt i skuldsvängen...
Resor till och från jobb får man behålla 18.50 per mil för ja.
Att hålla sig undan delgivningar låter som att tigga om att varenda borgenär ska protestera mot skuldsanering det.