Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen inledande

Intressant,det var det skuldsanerarnas riksförbund så åt mig att göra. Sluta betala skriv i ansökan,skriv inte på papper från kf förrän om 4 månader
Skriv inte på papper från fogden? Menar dem delgivningskvitton? Då kommer folk hem och knackar på dörren. Glömt allt riksidioterna sagt!

Skriv inte på papper från fogden? Menar dem delgivningskvitton? Då kommer folk hem och knackar på dörren. Glömt allt riksidioterna sagt!
Skojar du med mig? Han satt och sa precis så... Jag vet inte vad jag ska tro snart

Skojar du med mig? Han satt och sa precis så... Jag vet inte vad jag ska tro snart
Skojar du? Jag har skrivit hela dagen att dem är ett skämt. Släpp dem nu! Om du inte kan betala dina skulder men du erkänner dem så skriv på alla papper från fogden. Annars blir det bara jobbigare.

Om du inte kan hur mycket du än vrider och vänder. Så skulle jag släppa alla skulder ( inte betala) skriv under och spara alla papper. om du inte misstänker att det är nått skit (som en faktura från rikssmurfarna). Ta med allt till skuldrådgivaren och be hen om hjälp.

Du förstår att sanering är sista utvägen och inget som händer på en vecka.

Skojar du? Jag har skrivit hela dagen att dem är ett skämt. Släpp dem nu! Om du inte kan betala dina skulder men du erkänner dem så skriv på alla papper från fogden. Annars blir det bara jobbigare.
Tack för hjälpen, man blir rädd av såna företag får finnas.

Ja jag fattar det. Och inget jag vill egentligen

Ring KF... prata med dom - dom bits inte! Dom vill hjälpa & dom flesta där är ödmjuka & sympatiska att prata med!
Hos dom får du klara svar på vad som gäller & jag har sagt det tidigare... läs olika trådar här på forumet - här finns mycket matnyttig info :)

Ok... vet inte riktigt hur det värderas när det gäller löneutmätning. Du måste nog redovisa antal mil x 18,50kr/mil...
Vet inte hur pass restriktiva KF är med att behålla pengar för transport till och från arbete? @Lasseman kan detta... :)

Resor till och från jobb får man behålla 18.50 per mil för ja.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp