Åh grattis!Sitter och gråter av glädje typ. Fick beslutet idag, skuldsaneringen beviljad! Äntligen! Nu är de sista 3 veckor kvar att vänta.
Stort grattis!Sitter och gråter av glädje typ. Fick beslutet idag, skuldsaneringen beviljad! Äntligen! Nu är de sista 3 veckor kvar att vänta.
Sitter och gråter av glädje typ. Fick beslutet idag, skuldsaneringen beviljad! Äntligen! Nu är de sista 3 veckor kvar att vänta.
Lös den skulden med dina spelvinster.Hade jag också gjort när jag fick min skuldsanering om inte två av mina skulder stod på min fru, då hade vi varit skuldfria om tre år. Istället ska vi börja betala av en skuld på 400 tusen om tre år när min sanering är klar. Den skulden är väl borta om tio år kanske. Skuldfri om tretton år och då med skuldsanering i fem år.
Jag kommer ihåg känslan även om det nu är sex år sedan jag beviljades. Grattis!Sitter och gråter av glädje typ. Fick beslutet idag, skuldsaneringen beviljad! Äntligen! Nu är de sista 3 veckor kvar att vänta.
Här på forumet så lyfter vi varandra, icke okej med spydiga kommentarer.Lös den skulden med dina spelvinster.
Personen i fråga har skrutit om sina spelvinster, hundratusentals kronor, men han vill inte lösa de skulder som ligger för sanering med dessa.Här på forumet så lyfter vi varandra, icke okej med spydiga kommentarer.
Lös den skulden med dina spelvinster.
Nehe, varför inte då om frågan är fri?