Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Sitter och gråter av glädje typ. Fick beslutet idag, skuldsaneringen beviljad! Äntligen! Nu är de sista 3 veckor kvar att vänta.

Hade jag också gjort när jag fick min skuldsanering om inte två av mina skulder stod på min fru, då hade vi varit skuldfria om tre år. Istället ska vi börja betala av en skuld på 400 tusen om tre år när min sanering är klar. Den skulden är väl borta om tio år kanske. Skuldfri om tretton år och då med skuldsanering i fem år.

Hade jag också gjort när jag fick min skuldsanering om inte två av mina skulder stod på min fru, då hade vi varit skuldfria om tre år. Istället ska vi börja betala av en skuld på 400 tusen om tre år när min sanering är klar. Den skulden är väl borta om tio år kanske. Skuldfri om tretton år och då med skuldsanering i fem år.
Lös den skulden med dina spelvinster.

Här på forumet så lyfter vi varandra, icke okej med spydiga kommentarer.
Personen i fråga har skrutit om sina spelvinster, hundratusentals kronor, men han vill inte lösa de skulder som ligger för sanering med dessa.
Då är det väl knappast spydigt att tipsa om att lösa andra skulder med dessa vinster?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp