Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Även om man överklaga ett avslag efter inledande ?
Verkställighet får ske omedelbart, under förutsättning att det finns fastställda skulder för indrivning.
Betyder inte att det kommer att ske, men det är fullt möjligt.

Verkställighet får ske omedelbart, under förutsättning att det finns fastställda skulder för indrivning.
Betyder inte att det kommer att ske, men det är fullt möjligt.
Är det ändå inte så att inledande gäller även under överklagan dvs verkställighet inte ska ske.

Är det ändå inte så att inledande gäller även under överklagan dvs verkställighet inte ska ske.
Verkställighet får ske utan hinder av laga kraft, 3:4 utsökningsbalken.
Om det finns annan hänvisning i skuldsaneringslagen låter jag dock vara osagt.

10/3 skickade jag in en omprövning för min skuldsanering, att betala mer. Onsdag 24 maj ringde handläggaren med kompletterande frågor men jag har inte fått något beslut på Kivra än.

10/3 skickade jag in en omprövning för min skuldsanering, att betala mer. Onsdag 24 maj ringde handläggaren med kompletterande frågor men jag har inte fått något beslut på Kivra än.
Nä inte så konstigt då information skall ut till alla borgenärerna och dom har 2 veckor att inkomma med sina synpunkter innan KF kan fatta beslut.

Nä inte så konstigt då information skall ut till alla borgenärerna och dom har 2 veckor att inkomma med sina synpunkter innan KF kan fatta beslut.
Kfm kan ta beslut utan att förmedla borgenärerna, det har de gjort alla gånger jag omprövat.

Kfm kan ta beslut utan att förmedla borgenärerna, det har de gjort alla gånger jag omprövat.
Och ingen av gångerna som jag har omprövat och det måste nog vara det vanligaste tillvägagångssättet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp