Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Förra månaden fick vi fick in 50 efter skatt, när allt var betalt hade vi 25 kvar och samma nu i torsdags, 23-24 tusen kvar när allt är betalt. Aja, glada är frun och jag som har 23-24 tusen att röra oss mer och inte behöver betala mer till kfm.
Dom verkar inte ändra besluten så där
Jätteofta känns det som :)

Förra månaden fick vi fick in 50 efter skatt, när allt var betalt hade vi 25 kvar och samma nu i torsdags, 23-24 tusen kvar när allt är betalt. Aja, glada är frun och jag som har 23-24 tusen att röra oss mer och inte behöver betala mer till kfm.
Har du tjänat mer detta året då ?

Har du tjänat mer detta året då ?

Nej, mindre eftersom jag tog obetalt ledigt i januari och fick 15 efter skatt i februari:facejoy:

Jag kommer att landa i mindre årslön detta år mot föregående år, hinner inte ta ikapp det jag förlorade i januari trots att jag ska göra tre nätter i rad midsommarveckan.

Frugan jobbade bara väldigt mycket i mars och april därför fick hon 21.000 efter skatt i april och maj. Jag får alltid ut 28-29 efter skatt men hon kan pendla allt från 13-21 efter skatt. Hon ska sommarjobba nu 100% som undersköterska med start efter midsommar.

Nej, mindre eftersom jag tog obetalt ledigt i januari och fick 15 efter skatt i februari:facejoy:

Jag kommer att landa i mindre årslön detta år mot föregående år, hinner inte ta ikapp det jag förlorade i januari trots att jag ska göra tre nätter i rad midsommarveckan.

Frugan jobbade bara väldigt mycket i mars och april därför fick hon 21.000 efter skatt i april och maj. Jag får alltid ut 28-29 efter skatt men hon kan pendla allt från 13-21 efter skatt. Hon ska sommarjobba nu 100% som undersköterska med start efter midsommar.
Samma som jag gör i höst ! Kommer ta 4 dagar obetalt varje månad i augusti september oktober november :) så håller man nere årslönen :) så slipper man hålla på och ompröva :)

Idag när kfm uppdaterat sina handläggningstider så står det 2 månader på skuldsanering...tidigare har det ju stått tex 58 vardagar. Kan man räkna 2 månader från datumet man skickade in eller ska man räkna bort helger?
När det stod vardagar så hamnade jag nånstans mitten på juli men 2 månader från inskickad är slutet på juni nu.
Dom är ju på 9 mars nu och jag skickade in 27 april...

Hej!

Jag är ny här på forumet.

Jag sökte skuldsanering, blev uppringd av en handläggare för en vecka sedan förklarade min situation.
Jag har svarat på några frågor i fredags som jag fick av handläggaren, men fortfarande har jag inte fått ett besked

Ni som har sökt skuldsanering.

Hur lång tid tog det från ett samtal till ett besked antingen Ja eller nej på inledande skuldsanering ?

Tacksamma för svar

Hej!

Jag är ny här på forumet.

Jag sökte skuldsanering, blev uppringd av en handläggare för en vecka sedan förklarade min situation.
Jag har svarat på några frågor i fredags som jag fick av handläggaren, men fortfarande har jag inte fått ett besked

Ni som har sökt skuldsanering.

Hur lång tid tog det från ett samtal till ett besked antingen Ja eller nej på inledande skuldsanering ?

Tacksamma för svar
Sökt 3 gånger, avslag 2 första kom dagen efter. Beviljad 3 timmar efter samtal

Inledande, en timme efter samtalet

Sökt 3 gånger, avslag 2 första kom dagen efter. Beviljad 3 timmar efter samtal
som sagt nu har det passerat en vecka sedan telefonsamtalet.
Vad är anledningen till att KF dröjer med ett svar till mig antingen ja eller nej på inledande skuldsanering ?
Tycker ni att man skall kontakta handläggaren ?

som sagt nu har det passerat en vecka sedan telefonsamtalet.
Vad är anledningen till att KF dröjer med ett svar till mig antingen ja eller nej på inledande skuldsanering ?
Tycker ni att man skall kontakta handläggaren ?
Hade jag gjort ja

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp