Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen beviljad skuldsanering – så lättad och glad!

Jag är så OTROLIGT glad över att jag fått skuldsanering … jag vill bara säga det !
Processen var jobbig och krävande för mej , ny ung handläggare som stundtals var otroligt jobbig och jag kände mej väldigt otrygg . Många missförstånd uppstod pga av otydlighet i handläggarens kommunikation. Men allt redde sig och för några veckor sen vann den laga kraft .
OCH NU kommer den där känslan … FY F-N vad glad och lättad jag är ! Det tog tills nu .

Så kämpa på all ni som ansökt .. ge inte upp .. var tillgängliga och medverka så utredningen blir klar !

LYCKA TILL !

Hur lång tid tog det från förslaget till det slutliga beslutet, sen från där tills den vann laga kraft? Har alla bekräftat?

Stort grattis ! Önskar dig all lycka och glädje framöver!

Jag är så OTROLIGT glad över att jag fått skuldsanering … jag vill bara säga det !
Processen var jobbig och krävande för mej , ny ung handläggare som stundtals var otroligt jobbig och jag kände mej väldigt otrygg . Många missförstånd uppstod pga av otydlighet i handläggarens kommunikation. Men allt redde sig och för några veckor sen vann den laga kraft .
OCH NU kommer den där känslan … FY F-N vad glad och lättad jag är ! Det tog tills nu .

Så kämpa på all ni som ansökt .. ge inte upp .. var tillgängliga och medverka så utredningen blir klar !

LYCKA TILL !
Jätte stort grattis till dig!! <3

Stort grattis!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp