Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen beviljad skuldsanering – så lättad och glad!

Stort grattis!! Har själv skickat en ansökan och väntar på inledande!

Grattis! :)
Jag fick också ganska nyligen beslut så nu är det bara att kötta på i några år så är man äntligen fri sen. Känns fortfarande konstigt när man betalar räkningar och det bara är typ 5st istället för 25 :facejoy:

Grattis! :)
Jag fick också ganska nyligen beslut så nu är det bara att kötta på i några år så är man äntligen fri sen. Känns fortfarande konstigt när man betalar räkningar och det bara är typ 5st istället för 25 :facejoy:
Hej och grattis !
Ja VET !! Hahah helt sjukt va snabbt det går att betala dem nu . Jag tycker inte det känns som att man har några skulder längre . Det är ju helt toppen. !!

Härligt :tummen:
Jag är i slutet av min resa, betalar sista nu den här månaden och avslut sista December.
Första 1,5 åren gick fort, man var som kvar i ruset efter beslutet och tyckte faktiskt man hade det rätt gott ställt ändå jämförelsevis med tidigare.
När det gäller de betalningsfria månaderna, lägg undan medel till sämre dagar, för dessa kommer, är det inte tand/läkarvård så är det något annat som går sönder.
Mentalt så är det i längden en väldigt jobbig tid och en stor omställning från det man varit van vid.

Jag fick inledande i januari, beslut i maj men från inledande så har det gått snart 1 år, sjukt vad tiden går

En fråga. Jag har fått från medmera bank att jag ska uppdatera mina uppgifter om penningtvätt osv, men lånet är sen januari 2025 på medlåntagaren eftersom jag har skuldsanering. Medlåntagare har uppdaterat, jag får påminnelser men jag har inte provat att logga in på den sidan sen inledande, törs inte.

En fråga. Jag har fått från medmera bank att jag ska uppdatera mina uppgifter om penningtvätt osv, men lånet är sen januari 2025 på medlåntagaren eftersom jag har skuldsanering. Medlåntagare har uppdaterat, jag får påminnelser men jag har inte provat att logga in på den sidan sen inledande, törs inte.
Du måste uppdatera dina uppgifter.
Varför skulle du vara rädd för att göra det?

Du måste uppdatera dina uppgifter.
Varför skulle du vara rädd för att göra det?
Varför måste han göra det?

Knappast så att det kan bli några som helst konsekvenser om ha skiter i det.

Jag har fått 20 sådana genom åren och har bara uppdaterat på min vanliga bank där jag har lön osv...

Där jag har lån (som ingår i saneringen) hade aldrig fallit mig in att fylla i ett dugg.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp