Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ännu en spelberoende.

Kan även tillägga, om problemet är när folk när folk blir av med sin prick i ett register är när dom blir av med den i skuldsanering åtagande så är inte det problemet.

Då har du inte tänkt ändra beteende och kommer dra på dig enorma skulder igen.

Senast redigerad av en moderator:
Hmmm, ett inkassobolag som lagt sig på tvären för min skuldsanering av alla 30st typ.

suck....

Hmmm, ett inkassobolag som lagt sig på tvären för min skuldsanering av alla 30st typ.

suck....
Tråkigt men det brukar inte bli ett avslag utan i de.flesta fall går de på Kfm bedömning.
Vad var deras motivering till invändningen ?

Mmm, finns en möjlighet till avslag nu.

Tråkigt men det brukar inte bli ett avslag utan i de.flesta fall går de på Kfm bedömning.
Vad var deras motivering till invändningen ?
Handläggaren hade frågat dom om vad anledningen är, hon sa att dom inte hade någon anledning till varför.
Skulden är rätt liten också, är väl typ 2% av totalen.

Får väl hoppas på det, om dom motsäger sig skuldsanering får dom ju ge en anledning iaf kan man väl tycka.

Handläggaren lämnar iaf sig vidare ärendet nu, när någon motsäger sig sådär så sa hon att hon inte får ta beslutet längre, hon har ju redan tagit det i inledande och utan inkassobolaget säger någon anledning så kan hon inte ens spekulera på varför dom motsäger sig det, därav en ny handläggare som går igenom hennes arbete/dokumentation i ärendet.

Mmm, finns en möjlighet till avslag nu.

Handläggaren hade frågat dom om vad anledningen är, hon sa att dom inte hade någon anledning till varför.
Skulden är rätt liten också, är väl typ 2% av totalen.

Får väl hoppas på det, om dom motsäger sig skuldsanering får dom ju ge en anledning iaf kan man väl tycka.
De kommer ingenstans med en sådan motivering.

De kommer ingenstans med en sådan motivering.
Nä, tycker jag inte. Men nya handläggaren kanske tycker den första kollegan tagit fel beslut med inledande.

Tydligen fullt upp på den enheten med överklaganden så kommer dröja några veckor till.

Fick inledande i juni, vill få ett slut på detta nu.

Förstår inte, är det inte tingsrätten som ska ta det beslutet och inte en ny handläggare? Så har jag fattat det om någon motsätter sig beslutet.

Uppd:
Ringde och frågade och det blir då nästa steg i fall andra handläggaren kommer fram till beslut om skuldsaneringen och dom överklagar det beslutet till tingsrätten.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp