Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ännu en spelberoende.

Ja det är man ju.
Jag omprövade 5 oktober då min lön höjdes igen.
Min sista omprövning kan jag lova.
Samma sak för mig, men i januari. Då byter jag tjänst och kommer då ha en lönerevidering som lär mynna ut i en ny omprövning.
Jag ligger redan och ”skvalpar” på 4000kr gränsen av hur mycket utöver existensminimum man får ha per månad extra…

Samma sak för mig, men i januari. Då byter jag tjänst och kommer då ha en lönerevidering som lär mynna ut i en ny omprövning.
Jag ligger redan och ”skvalpar” på 4000kr gränsen av hur mycket utöver existensminimum man får ha per månad extra…
Samma här så jag tar det säkra före det osäkra.
Ett år kvar och jag vågar inte riskera något.

Då har jag kompletterat omprövningen, fårse hur det går.

Stämde av siffror idag via telefon med handläggare, förbehållsbeloppen trodde hen att förhoppningsvis skulle komma på Måndag.
I övrigt så har dom stor backlog då dom inte kunnat ta några beslut fick jag till.

Hade förövrigt den snyggaste excel på kostnader hon någonsin fått. haha

Känns inte som borgenärer lägger ner så mycket energi på titta på omprövningar.

Fått en kreditupplysning och har väl säkert 30 olika borgenärer.

Lite tidigt ännu dock men dom ska ju dock yttrats sig innan måndag nästa vecka så.

Känns inte som borgenärer lägger ner så mycket energi på titta på omprövningar.

Fått en kreditupplysning och har väl säkert 30 olika borgenärer.

Lite tidigt ännu dock men dom ska ju dock yttrats sig innan måndag nästa vecka så.
Ibland blir ju borgenärerna inte kontaktade gällande en omprövning om kronofogden inte anser att det behövs.

Ibland blir ju borgenärerna inte kontaktade gällande en omprövning om kronofogden inte anser att det behövs.
Vet att det har gått ut förra veckan, en skuld är privat så fick en kopia på vad hen fått.

Går väl inte ut om dom direkt anser ärendet inte behöver omprövas, mina ökade kostnader i uppvärmning är det som inget snack om.

Gäller väl alla i dylik position som betalar för uppvärmningen.

2023 kommer resterande delen som får sina hyror högre, min hyra är ju inte förändrad och bör den inte bli heller, betalar alla kostnader kring bostaden.

Hyresvärden har även låst ränta vet jag kring där jag bor så bör rimligen inte ske någon ändring förrän 24-25.

Då hoppas jag elkostnader är stabiliserade på någon normal nivå också och inte 4-8kr kWh vi kommer se i vinter.

Senast ändrad:
Vet att det har gått ut förra veckan, en skuld är privat så fick en kopia på vad hen fått.

Går väl inte ut om dom direkt anser ärendet inte behöver omprövas, mina ökade kostnader i uppvärmning är det som inget snack om.

Gäller väl alla i dylik position som betalar för uppvärmningen.

2023 kommer resterande delen som får sina hyror högre, min hyra är ju inte förändrad och bör den inte bli heller, betalar alla kostnader kring bostaden.

Hyresvärden har även låst ränta vet jag kring där jag bor så bör rimligen inte ske någon ändring förrän 24-25.

Då hoppas jag elkostnader är stabiliserade på någon normal nivå också och inte 4-8kr kWh vi kommer se i vinter.

Ingen borgenär hade yttrat sig i omprövningen.
Tidsramen för beslut fanns inte då handläggaren inte tittat på ärendet mer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp