Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ännu en spelberoende.

Jag skiter i detta utsäkta med lagar är till för att brytas och dom är åt helskotta ibland
Som sakt skiter i detta o dessa lagar punkt slut. Dom förstör folks liv

Eh. Just det ja.
Mördarna är förstås inte så nöjd av att sitta inlåsta, otroligt omänskligt av domarna att bestämma så och inte bara låta bli i stället, förstår ju deras liv:rolleyes:

Nu la du till ett krav till, att man ska visat ändring, jag frågade bara om siffrorna skulle räcka

Ja, ändring i sitt beteende och vad man gjort tillhör skäligheten i beslutet som jag förstår det.

Står under samma.

Eh. Just det ja.
Mördarna är förstås inte så nöjd av att sitta inlåsta, otroligt omänskligt av domarna att bestämma så och inte bara låta bli i stället, förstår ju deras liv:rolleyes:

Håller en liten tumme för att syrran blir olagligt frihetsberövad (av myndigheter) eftersom ingen ska följa lagar vid myndighetsutövning och att inga ”paragrafryttare” kommer till undsättning.

Äh jämför du oss med inlåsta mördare

Lagar var till för att brytas. Borde gälla alla lagar då tänkte jag. Är ju synd om folk som får sitta i fängelse utan att bett om det eller gått med på det. Förstör ju deras liv, det förstår väl alla. Usch. Hemskt. Styrkekram

Håller en liten tumme för att syrran blir olagligt frihetsberövad (av myndigheter) eftersom ingen ska följa lagar vid myndighetsutövning och att inga ”paragrafryttare” kommer till undsättning.
Ibland blir man arg och jag vet inte vad du tror om mig. Men tyck så om du vill jag vet vem jag är och vad jag står.
Så många som bluffar människor med toppjobb som lurar folk hit o dit som inte sköter sig alls men vi vanliga jäkla anamma om vi inte sköter oss.
Sen får du skita ner mig varsågod men du har ingen aning om mig eller vem
Jag är och så ska det förbli

I stället för skuldsanering blir man anhållen, inte så noga det där med lagar ändå :)

I stället för skuldsanering blir man anhållen, inte så noga det där med lagar ändå :)

Menade häktad, inte anhållen.
Kronofogden kan begära folk häkade, men inte pga skuldsanering

Lagar var till för att brytas. Borde gälla alla lagar då tänkte jag. Är ju synd om folk som får sitta i fängelse utan att bett om det eller gått med på det. Förstör ju deras liv, det förstår väl alla. Usch. Hemskt. Styrkekram
Fast du får skilja på saker allt är inte svart o vitt. Har inte brutit mot någon lag men om nån bedömer mig fel eller orättvist går jag i taket.
Att jag sa så lagar är till för att brytas säger jag i min ilska o uttryck. Följer dom även om jag inte gillar alla lagar som finns

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp