Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ändring av Ränta brev

Jag har fått mitt slutskattebesked nu idag. Jag var en av dem som fick en ändring och skickade inte om den på nytt.

Jag har fått mitt slutskattebesked nu idag. Jag var en av dem som fick en ändring och skickade inte om den på nytt.
Vart har du fått den, Skatteverket hävdar på sin FB att man inte kommer kunna se varken på skattekonto eller Kivra förrän tidigast imorgon

Står för mig att det är utbetalt. Jag fick en ändring men valde att inte godkänna det igen

För mig står det oxå att det är utbetalt fast jag godkände igen då handläggaren på skattemyndigheten sa att jag skulle göra det.

För mig står det oxå att det är utbetalt fast jag godkände igen då handläggaren på skattemyndigheten sa att jag skulle göra det.
Till mig sa dem att jag inte skulle godkänna för då finns risken att man inte får pengarna denna vecka. Alla verkar ha fått olika info

Hade fått på kivra imorse att de betalas ut inom en vecka. Skönt. Trodde verkligen de skulle bli juni men som sagt de såg nog

Finns det risk att man inte får det denna veckan fast man deklarera i god tid?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp