Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ändring av Ränta brev

Jag ser min också under "beslutade skatteuppgifter"!

Ska tillägga att jag inte skickat om deklarationen på nytt. Utan hoppas det för att jag får pengarna i tid

Är det nån som fått beslut om skatt i Kivra än?

Är det nån som fått beslut om skatt i Kivra än?
Nej. Kommer imorgon om vi har tur. Om man fått det utbetalt så ska det stå på skatten kontot imorgon när man loggar in på skatteverket. Annars får man vänta till sommaren på pengarna

För mig har inget hänt överhuvudtaget..

Det som hänt för mig är att jag ser beslutande skatte uppgifter för 2023. Vilket inte alls verkar göra. Trots att ett inkasso bolag gjorde en ändring med nästan 5000 kr mer i betald ränta samma dag som sista dagen för deklarationen. Väntar spänt om jag kan se en utbetalning imorgon på skatte kontot

Du godkände och skickade in utan ändringar?
tror jag får ändå pengarna i juni som det verkar, så skickade in reseersättning
Reseersättning/avdrag för resor är ju en ändring.
Hade en blankett k4 att hantera, den var dock utan affärer med pengar men det räknas väl som ändring.
Pengarna kommer väl när dom kommer.

Jag kan se beslutade skatteuppgifter för 2023, alltså att det är beslutat. Då borde utbetalningen från skattekontot rimligtvis synas imorgon och slutskaddebeskedet komma i veckan, samt inbetalningen på min bankkonto på tisdag/onsdag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp