Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Zaver app någon som använt?

Är det någon som har provat UC varianten på 200.000? Vad är räntan på detta om man får maxbelopp och vilka förutsättningar hade ni?

står på hemsidan nu: ”Eller låna upp till 200 000 kr i 72 månader” så det kanske är igång.

Funkar inte ännu tyvvär ,,,det ska komma igång i höst nån gång ,,,
Haha klassiker det där med att ”komma igång till just hösten” känns som alla företag drar den minst 4-5 gånger under ett år. Varför just hösten haha? Allt för att skjuta problemen framför sig. Glömmer aldrig när Minifinans under början av sommaren lovade starta igen inom 10-14 dagar, uppe i runt 90-100 dagar nu..
Nu är ju jag inget fan av minifinans alls så jag är ju inte förvånad. Har någon tråd som handlar om dem, men ett par nära vänner ville ansöka så kollade upp åt dem.

Kapar gammal tråd och börjar med att be om ursäkt för detta.

Jag har mailat en bilhandlare och frågat om villkor kring betalning/delbetalning med Zaver. Har inte fått svar än så under tiden undrar jag om det finns någon här på forumet som använt Zaver senaste tiden och vill dela med sig av erfarenheter?
Är dom i paritet med Klarna/qliro?
Delbetalning (era förutsättningar, upplysning och upplevelse)
Finns någon sida som visar vilka butiker som använder Zaver?

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp