Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

zalando faktura micro-uc som inte påverkar

hej!

ska köpa på faktura hos zalando, någon som vet hur "liten" deras uc är? den påverkar inte betyget står det

jag har hög inkomst men hög belåning och jättehög riskprognos pga övertrasserad kreditkort

micro-ucn som de tar syns det bara anmärkningar och inkomst och ingen riskprognos? tack

hej!

ska köpa på faktura hos zalando, någon som vet hur "liten" deras uc är? den påverkar inte betyget står det

jag har hög inkomst men hög belåning och jättehög riskprognos pga övertrasserad kreditkort

micro-ucn som de tar syns det bara anmärkningar och inkomst och ingen riskprognos? tack
Nej, på deras omfrågandekopior visas ingen riksprognos och inte heller inkomst. Endast info om ev. anmärkningar.

Handlade på faktura där senast förra veckan och ingen upplysning togs.

Tror de har tagit någon gång förut men det har aldrig varit något som påverkar betyget tidigare.

Handlade på faktura där senast förra veckan och ingen upplysning togs.

Tror de har tagit någon gång förut men det har aldrig varit något som påverkar betyget tidigare.
Jag brukar få en micro därifrån någon gång då och då, men absolut inte varje gång. Har inte en aning om vad som styr..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp