Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

www.extrakredit.se

Konstigt!! Fick mina pengar efter 2 dagar...

Ja, det e ju märkligt att vi ALLA skulle ha fel på våra bifogade filer =/ Verkar som sagt som att de försöker att köpa tid.
Personligen lägger jag ner det hela nu.. Avvaktar tills de fått ordning på hästarna i stallet så att säga =)

Fick med pengarna idag.
Det jag undrar är :

Om jag väljer att pröjsa tillbaka hela lånet redan nästa månad - hur mycket får jag då betala tillbaka?

Jag fick besked att min arbetsgivare var godkänd men fick inget svar sen via mail om mitt lån var godkänt eller inte. Loggade in på sidan och såg där att min lån var inte godkänt.
Det stod tror jag att man får mail om lånet är godkänt men lite surt var det att logga in och se att det inte var det efter allt besvär man gjort sig med att skicka in lönespec och fått arbetsgivaren ifrågasatt...
Har lån hos Kortlån så det är väl därför.

Jag fick besked att min arbetsgivare var godkänd men fick inget svar sen via mail om mitt lån var godkänt eller inte. Loggade in på sidan och såg där att min lån var inte godkänt.
Det stod tror jag att man får mail om lånet är godkänt men lite surt var det att logga in och se att det inte var det efter allt besvär man gjort sig med att skicka in lönespec och fått arbetsgivaren ifrågasatt...
Har lån hos Kortlån så det är väl därför.

Jag har också lån hos kortlån, fick det beviljat hos extrakredit ändå!

Hur har ni gjort när ni skickade in specen?Jag får svar hela tiden om att dom inte ser den

Ni som har fått lånet utbetalt, hur gjorde ni för att skicka lönespecen? Gjorde ni det via mail? Jag undrar eftersom dom inte säger sig få min som jag mailar i pdf-format fast den finns i skickat-mappen och därför vore det intressant att veta ifall ni som fått lånet har sänt den på annat sätt. Tacksam för svar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp